Obligaţi să rămână abonaţi ai Romtelecom, deşi sunt nemulţumiţi de servicii

Obligaţi să rămână abonaţi ai Romtelecom, deşi sunt nemulţumiţi de servicii
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Din 3 ianuarie, abonaţii Romtelecom nu mai pot viziona ProTV şi alte zece posturi aflate sub umbrela acestuia, fapt care îi nemulţumeşte pe consumatori şi îi determină să-şi rezilieze contractele. Este şi cazul Ecaterinei Păun, care s-a hotărât să renunţe la abonamentul existent, pentru a se muta în altă reţea furnizoare de cablu tv, dar în a cărei grilă de programe se regăseşte şi ProTv. Aceasta ne scrie că pentru a renunţa la serviciile Romtelecom i se cere să plătească contravaloarea abonamentul până la expirarea contractului. Sumă care, în cazul femeii, se ridică la 500 de lei. Tot aceasta îi sfătuieşte pe cei care încheie contracte de orice fel, să citească cu atenţie înainte să semneze.

Sport şi programe indiene în loc de ProTv

„Sunt o abonată cu multă vechime a pachetului de televiziune prin cablu, telefonie şi Internet Dolce. În timp am fost foarte mulţumită de aceste servicii, în pofida prietenilor care au renunţat, rând pe rând. Dezamăgirea a venit când am fost anunţaţi că unsprezece posturi care ţin de ProTV vor fi înlocuite cu altele, dintre care eu le aveam deja pe majoritatea: HBO cu mai multe variante, altele de sport, dar şi unele indiene care nu solicită interesul meu de telespectator. Nu ne-a întrebat nimeni dacă suntem de acord cu înlocuirea, justificată de „dorinţa” ProTV-ului de a dubla preţul abonamentului. Cum adică, numai la Dolce a dublat PRO TV preţul, iar UPC şi RDS primesc în continuare posturile ProTV fără să  se mărească plata abonamentului?

Atenţie, rezilierea costă!

Acum am în grila de programe alte posturi şi fără nicio posibilitate să mă despart de Romtelecom în condiţii onorabile oferite de orice instituţie care îi respectă pe abonaţi: un „mulţumesc şi mai poftiţi”. Nu, dragii mei confraţi de suferinţă, abonaţi la Dolce, nu puteţi pleca de la Romtelecom fără a achita abonamentul până la încheierea contractului.
Aşadar, citiţi cu mare atenţie orice contract pe care îl semnaţi: metodele de a-şi oficializa mârşăvia sunt foarte diverse la toţi şi la toate”, se mai arată în scrisoarea trimisă de Ecaterina Păun.

Citit 13630 ori Ultima modificare Luni, 07 Ianuarie 2013 17:49

29 comentarii

  • postat de eugen
    Miercuri, 01 Octombrie 2014 22:09
    82.145.216.***
    nu toti operatorii sunt la fel...eu am avut contractul expirat dar nu l.am prelungit,plateam aprox.120lei ptr.fix/net/dolce,pana cand am gasit in cutia postala un pliant personalizat telekom.am sunat de curiozitate si mi.sa oferit acelasi pachet dar la 95lei,am crezut k este o gluma dar am acceptat.prima factura mi.a venit dupa aprox. 2sapt. de 54lei iar a doua intradevar de 95lei.va las nr.baiatului cu care am discutat poate va este de folos 0734 574 476
    1
    0
    Raportează
  • postat de andrei
    Vineri, 18 Octombrie 2013 19:10
    92.81.237.***
    Internetulu merge foarte prost , nu sunt multumit deloc de serviciile romtelecom . La inceput era bun , dar acum nu recomand , mai bun e canal s sau rds
    0
    3
    Raportează
  • postat de Sisi Suparata.
    Sâmbătă, 08 Iunie 2013 23:57
    Scriu in numele tatalui meu, bolnav la pat de doi ani si ceva, a suferit un AVC (accident vascular cerebral) deci cu sechele grave in gandire. Acest om nu poate lua o decizie prin telefon cu angajatul Romtelecom de a prelungi un nou contract pe doi ani zic ei. Nu s-a semnat nici un contract nimic doar telefonic au inregistrarea. Mentionez ca sunt probleme cu risaiverul lor ,nu se poate vedea nimic la tv, am telefonat eu laRT (nici macar nu beneficiezi de apel gratuit daca suni cu telefonul fix la ei ,au venit au taiat niste crengi in jurul antenei parab. nu l-au facut si au plecat ,plecati au fost si azi. televizorul nu functioneaza nici in ziua de azi. Daca am vb cu o alta firma de cablu, am facut demersurile necesare, ulterior a ajuns si la RT cererea de reziliere, ne trezim ca ne vine o factura de nu mai putin 730,11 lei. Ce credeti ca reprezinta aceasta suma? Acum am aflat cand am mers la ei. In luna februarie 2013 s-a facut un nou contract prin telefon cu taticul meu care nu are discernamant si acum ne obliga la plata lunilor ramase deci 19 luni. ce credeti nu-i japca la drumul mare? scuzati limbajul, dar nu e posibil asa ceva oameni buni. Ma obligi sa stau cu forta la tine cand altul imi ofera un pret accesibil unui pensionat bolnav pe deasupra. Cucoana acea botoasa de la Romtelecom nici nu a vrut sa se uite pe dosarul tatalui meu de handicap ,sa-i explic care-i situatia. Am cerut o coala alba ,am facut o reclamatie si astept un raspuns. Urmatoarea vizita o fac la Protectia Consumat. Dar de platit nu le platesc. Sunt niste hoti. Cersesc de la niste batrani amarati si bolnavi. Rusine sa va fie.
    0
    5
    Raportează
  • postat de Sasa
    Sâmbătă, 12 Ianuarie 2013 17:46
    cosmin tu si cu mai cine ne rogi? consider ca singurele comentarii care trebuie sa se regaseasca aici ar trebui sa fie referitoare la metoda si procedura legala de renuntare la contract. Subliniez contract. Fiecare abonat are un CONTRACT conform caruia romtelecom se OBLIGA CONTRACTUAL sa furnizeze anumite servicii in anumiti termeni specificati in acel contract. Nu altii. Nu alta grila, nu alte canale, indiferent de cat de interesante sun sau nu pentru unul sau pentru altul.
    In momentul in care orice obligatie contractuala nu este respectata de catre o parte, cealalta parte trebuie informata IN SCRIS si are dreptul sa nu accepte respectiva modificare. Daca semnezi un act aditional de modificare a serviciilor accepti modificarile la contract.
    Nu vorbim aici despre cat de interesant este un post sau altul in opinia noastra subiectiva. Vorbim doar despre respectarea sau nu (in acest caz nu) a obligatiilor contractuale.
    Dupa cum vad eu lucrurile cei de la romtelecom au avut urmatoarele vicii de procedura:

    1. au modificat grila de canale aleasa in momentul semnarii contractului - nerespectarea obligatiilor contractuale.
    2. nu au instiintat cealalta parte in scris cu 30 de zile INAINTE DE SCHIMBAREA grilei - nerespectarea obligatiilor contractuale.
    Asadar nu vad de ce ar fi dificila rezilierea contractului indiferent de ce zice doamna de la relatii clienti sau de la ghiseu. Cerere scrisa de reziliere in care mentionati articolele care nu au fost respectate din contract, poate ne ajuta si un avocat cu articolul de lege, cerere depusa si inregistrata cu numar de primire, personal sau trimisa prin posta cu confirmare de primire. Solicitare raspuns in scris. Raspunsul va fi pozitiv 100%, doar pentru ca cei de la romtelecom cauta sa isi minimalizeze pierderile nu trebuie sa presupunem ca sunt si imbecili. Nu conteaza ce spune tanti de la ghiseu, ca nu se poate, ca trebuie sa platiti atat, etc. Hartiile vorbesc. Daca in raspunsul este negativ apelam la protectia consumatorului. Putem sa ii si chemam in instanta. Putem sa cerem si despagubiri. Dar pana la urma nu asta este interesul nostru ca si consumatori, am platit un serviciu, nu oricare ci acela pe care l-am ales, nu aproape acela, mai mult de acela sau mai putin de acela ci EXACT acela pe care l-am ales. sa nu mai discutam despre cat de bun sau rau este cutare post. Este al meu, l-am platit, il vreau indiferent daca ma uit sau nu la el. Punct! Pe mine ma inteleg cei de la Romtelecom daca in loc de 120 lei le platesc 119 ca e aproape la fel? NU. Daca ma duc la restaurant si comand ciorba de burta si ospatarul imi aduce de perisoare ca seamana sau el zice ca e chiar mai buna accept? NU! exemplele pot continua. De ce nu accept? Pentru ca nu sunt vita! Pentru ca nu vreau sa tolerez niciun fel de abuz sau tentativa de a fi pacalit sau indus in eroare. Despre asta putem vorbi, nu despre cat de bun e un post si cat de de gasca sunt aia le la romtelecom ca ne dau hbo. Da chiar suntem animale la cersit? Sa ne bucuram asa de o mana intinsa ca la pomana? Nu vreau domle sa imi dai HBO! nu vreau! Nu vreau un milion si 7 posturi in plus. Vreau exact ce am disuctat. E o chestiune de principiu. Atata timp cat mentalitatea noastra de popor este insa tot la stadiul de nehaliti cu mana intinsa si grecii de la romtelecom stiu asta ne cumpara cu cateva luni de hbo si ne-au inchis gura. Eu sunt de parere ca este vorba de principiu. Asadar nu acceptati nici o schimbare. Noi suntem o parte din contract, cei de la romtelecom cealalta parte. Vrei sa schimbi ceva? Intreaba. Cere voie. Negociaza. Ofera. Nu imi baga pe gat si nu mai numara oamenii pe cap de vita furajata. Daca fiecare abonat romtelecom ar da in judecata romtelecom pentru suma modica de 10 euro plus taxe de judecata si in acelasi timp ar si rezilia contractul, cati bani ar pierde romtelecom? Ganditi-va la asta si apoi spuneti-mi ca au ales intelept cand au modificat grila ca sa maximalizeze profiturile. Dar cum suntem un neam de boi mai luam o gura de nutret si trecem cu vederea un alt mod prin care unii si-au batut joc de noi iarasi, pentru a nu stiu cata oara.
    0
    3
    Raportează
  • Sâmbătă, 12 Ianuarie 2013 00:59
    Sa fim seriosi,chiar asa mare pierdere este PROTV-ul si tot alaiul lui de posturi,pline de telenovele,mahala,violenta si vulgaritate?In locul lui nu sunt posturi de proasta calitate,asa cum se afirma mai sus,stiu sigur aceasta,pentru ca sunt abonata Romtelecom.dar stati linistiti e revenit in grila Romtelecom,probabil si-a dat seama ca pierde prea mult la contractele de publicitate!
    1
    1
    Raportează
  • postat de Onofrei Sergiu-Gabriel
    Miercuri, 09 Ianuarie 2013 16:32
    @Eu! Ai mare dreptate. Si eu sunt abonat Romtelecom de mai bine de 3 ani. Imi merg perfect atat telefonul cat si cablul si internetul fara oprire! Foarte bine ca au scos acasa...Culmea e ca vad Pro-TV-ul pe Romtelecom! Dar,...nu este paguba...Decat sa vad pe homosexualii aia de la Acasa-tv, de-alde Mircea Solcanu si boratul ala de Kabral numarand silicoanele si chilotii VIP-urilor de carton presat si hartie igienica reciclata....prefer sa m auit la un program indian... sau sport. Apropo's ce frumoase sunt transmisiunile campionatului de ski! Pe bune!!! M-am saturat de telenovele si isterii mondene....de parca alea mi-ar tine mie de foame sau familiei mele!!!
    1
    0
    Raportează
  • postat de un galatean
    Marți, 08 Ianuarie 2013 22:56
    Sunt imun la abonamente... cu exceptia net-ului. De ce sa platesc tzatzisme, crime, sa aud turuitoarele : "incepem craciunul nu o crima...". Daca vreau sa vad tembelisme si tampenii ma uit pe strada la mare majoritate a generatiei de liceu si ma sperii arhisuficient. Prefer sa-mi fac eu programu, imi aleg ce filme sa iau, ce documentare sa vad.
    Media romaneasca a ajuns in ghiveci urat, hranit cu apa de calitate slaba si rar. florile abia respira, sunt palide si plapande. Inloc sa vad o grila de emisiuni cu relansare economica, inchiderea infractorilor (cum sunt in uk), nu cum le da drumul la noi dragii de judecatori! cum sunt manjiti multi politisti de carton, si cum firmele de fier vechi isi fac teancul de bani sub acoperirea lui victor paul dobre de mana cu dan nica si oile lui de la ferme animalelor galatene!
    NU MERCI!
    TREBUIE SA MA PLATEASCA EI PE MINE, SA MA UIT LA CABLUL LOR!
    1
    1
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 08 Ianuarie 2013 21:49
    nu renunt la contract nici sa ma pici cu ceara!!! ar mai trebui scoase vreo cateva... pro tv trebuia sa-si faca pachet separat daca se cred asa de smecheri!!! 12 milioane de euro pt. canapeaua lu' maruta??? hai sa fim seriosi! poa' sa scoata si antenele ar mai merge si OTV-ul si mai sunt! zicea cineva ca din 9 ianuarie se revine la grila de baza??? offff, si eu care credeam ca raman cu ce am acum...
    si sa va mai spun ceva: cand m-am mutat am apelat la serviciile RDS. cei de la RDS m-au invitat sa-mi trag eu cablul de la blocuri pana la casa in care locuiesc si le-am multumit "frumos". gata cu RDS-ul! am incheiat contract cu urmatorii adica UPC-ul... mi-am blestemat zilele! internetu' cadea zilnic si mereu imi motivau ca "mi-a fost atacata adresa"... bineinteles ca daca nu era internet nu era nici telefon fix de unde rezulta ca sunam de pe mobil! facturile nu le aduceau (m-am trezit cu facturile pe 6 luni gramada) dar aveau pretentia sa platesc la timp! cand iti era lumea mai draga pica si tembeliziunea... am uitat: si de astia m-am rugat 3 luni sa vina sa instaleze sandramaua.
    am trecut la Romtelecom, am ceva ani de atunci. nu am avut nici cea mai mica problema! factura e factura, internetul n-a picat niciodata si televiziunea merge brici (cu mici exceptii cand sunt furtuni foarte mari). cand au lucrari anunta si, de obicei, fac lucrarile noaptea deci deranjul e minor!
    Asa ca de ce sa renunt?? pt, Pro?? never!
    2
    0
    Raportează
  • postat de ianiis cypru
    Marți, 08 Ianuarie 2013 20:32
    din data de 09.01.2013 revin posturile inapoi in grila Dolce,dar sa stiti ca exista si alte posture inafara de cele de la media pro
    1
    0
    Raportează
  • postat de val
    Marți, 08 Ianuarie 2013 20:04
    Si eu sunt printre cei fraieriti. Cred ca o sa renunt la seviciile lor.
    Mare nesimtire! Cand ei sunt vinovati de schimbarea conditiilor, cele nou introduse ar trebui sa fie impecabile, nu asa cum au facut cu o crasa nesimtire, introducand posturi pe care le PREIAU GRATIS, CARE TRANSMIT NUMAI ZARZAVATURI DE FILME STRAINE NETITRATE!
    Dar si Pro Tv DA DOVADA DE LIPSA DE OBRAZ.!
    0
    1
    Raportează
  • postat de Anonim
    Marți, 08 Ianuarie 2013 17:29
    In loc sa va bucurati ca v-a scos stirile de la ora 5, "ora vesela" a lu Maruta, infintul serial de garsoniera tanar si nelinistitsi si multe alte porcarii voi vrei sa va dezabonati?
    Eu as vrea la orice ora HBO si restu ce canale ce s-au bagat in locul Protv, Acasa si ce mai era.
    1
    0
    Raportează
  • postat de gogu
    Marți, 08 Ianuarie 2013 16:18
    Nu le mai platiti si gata!Legal nu are ce sa va faca chiar daca va da in judecata! Singura lucru e ca o sa va ameninte cu plicuri ca o sa va ia butelia,ochiul de sticla!
    1
    0
    Raportează
  • postat de cir
    Marți, 08 Ianuarie 2013 16:09
    Multumesc pepeman pentru sustinere. Completez spunand ca inainte de a lua masura de suspendare a platii catre Romtelecom, am consultat un jurist in a carui competenta aveam incredere. Pentru litigiul cu Romgaz am procedat la fel.
    0
    1
    Raportează
  • postat de pepeman
    Marți, 08 Ianuarie 2013 14:57
    Contractele la cer vă referiţi nu sunt făcute chiar de nişte proşti, au doar scopul de a-i prosti pe cei cu care le merge. Iar rezolvarea e simplissimă, aşa cum a procedat şi cir: nu plătiţi facturile, după ce aveţi dovada intenţiei dvs de a renunţa la serviciul respectiv. Legea vă protejează, nici măcar nu veţi fi daţi în judecată - micii şantajişti cu prevederi contractuale nesustenabile ştiu că ar fi bani aruncaţi pe apa Sâmbetei.
    0
    2
    Raportează
  • postat de AntiTrust Frust
    Marți, 08 Ianuarie 2013 14:23
    Cea mai tare faza in toata chestia asta este ca, dupa ce si-au facut reclama cu madam Loredana, sotia bossului de programe dela Pro TV, Andrei Boncea, acum Dolce i-o taie fix sotului acesteia. Nu s-or fi inteles la remuneratie? S-or fi sucarit alde Dolce crezand ca Loredana i-a spus Elenei Udrea de unde si-a luat pardesiul din reclama si a venit aia la vot cu unul in aceeasi idee, gri cu trandafiri mari tesuti (doar ca ia Udrei erau visnii cu verde, de prost gust, precum florile de pe carpete...)?
    Una peste alta, e vina noastra ca acceptam mizerii de genul celor facute de Dolce. Acuma, intre noi fie vorba, scandalul cu RCS-RDS si Antena 2 a debutat prin iarna trecuta si apoi au urmat Animal Planet si Discovery. Avand precedentele in minte, cati dintre noii abonati ai Dolce au specificat la incheierea contractelor ca vor clauza de grila fixa sau macar au cerut sa vada unde scrie asa ceva? Dar stiind cum s-a comportat fratele Dolce pe partea de telefonie fixa, Romtelecom, de-au fugit abonatii impuscati pe la UPC si RDS, cati au suflat in Dolce ca intr-o amara experienta?
    0
    0
    Raportează
  • postat de cir
    Marți, 08 Ianuarie 2013 14:03
    Pentru un galatean:
    Abonamentul meu era platit pe o perioada mai mare de timp, de aceea nu s-a pus problema semnatura=serviciu. Erau obligati sa-mi furnizeze semnal pentru toata perioada platita in avans, au preluat firma cu tot cu obligatiile ei catre clienti.
    Contractele sunt verificate de juristi, adevarat, daca ar fi juristi buni le-ar spune sefilor ca acele contracte sunt gresite si nu pot ,merge cu ele in instanta. Am o experienta de acest gen cu Romgaz, care mi-a taiat gazul abuziv, fara sa ma anunte (pentru neplata unei sume de cativa lei. La re-conectare mi-au retinut o suma uriasa (300 lei), provocand-mi pagube colaterale (am ratat un concediu). Am depus plangere la OPC (erau multi care au patit-o) a si in final suma mi-a fost inapoiata. Pentru daunele colaterale mi s-a spus sa merg in instanta, aveam dreptate, clauza contractuala era abuziva, nu prea aveam sanse in Romania la vremea respectiva, legislatia nu reglementa acest aspect. Acum avem legislatia europeana care primeaza si care, slava domnului, ne apara mai bine decat cea romaneasca. Mai am o experienta halucinanta de reziliere cu Romtelecom, aici a fost simplu, era dupa 2007 (UE), mi-au cerut lucruri imposibile (certificatul de deces al fostului proprietar al casei sau sa faca mortul cerere de reziliere) i-am notificat pentru abuz, ei nu au inteles ca stiam legea apoi sfatuit de jurist nu am mai platit facturile si gata. NU VA LASATI SANTAJATI DACA NU DORITI UN SERVICIU. TAXA DE DECONECTARE este la mai toate contractele clauza abuziva si nu poate fi impusa in instanta.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cir
    Marți, 08 Ianuarie 2013 14:02
    Pentru un galatean:
    Abonamentul meu era platit pe o perioada mai mare de timp, de aceea nu s-a pus problema semnatura=serviciu. Erau obligati sa-mi furnizeze semnal pentru toata perioada platita in avans, au preluat firma cu tot cu obligatiile ei catre clienti.
    Contractele sunt verificate de juristi, adevarat, daca ar fi juristi buni le-ar spune sefilor ca acele contracte sunt gresite si nu pot ,merge cu ele in instanta. Am o experienta de acest gen cu Romgaz, care mi-a taiat gazul abuziv, fara sa ma anunte (pentru neplata unei sume de cativa lei. La re-conectare mi-au retinut o suma uriasa (300 lei), provocand-mi pagube colaterale (am ratat un concediu). Am depus plangere la OPC (erau multi care au patit-o) a si in final suma mi-a fost inapoiata. Pentru daunele colaterale mi s-a spus sa merg in instanta, aveam dreptate, clauza contractuala era abuziva, nu prea aveam sanse in Romania la vremea respectiva, legislatia nu reglementa acest aspect. Acum avem legislatia europeana care primeaza si care, slava domnului, ne apara mai bine decat cea romaneasca. Mai am o experienta halucinanta de reziliere cu Romtelecom, aici a fost simplu, era dupa 2007 (UE), mi-au cerut lucruri imposibile (certificatul de deces al fostului proprietar al casei sau sa faca mortul cerere de reziliere) i-am notificat pentru abuz, ei nu au inteles ca stiam legea apoi sfatuit de jurist nu am mai platit facturile si gata. NU VA LASATI SANTAJATI DACA NU DORITI UN SERVICIU. TAXA DE DECONECTARE este la mai toate contractele clauza abuziva si nu poate fi impusa in instanta.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Alexia
    Marți, 08 Ianuarie 2013 13:46
    Se poate rezilia contractul cu Dolce fara taxe suplimentare. In contract scrie clar, negru pe alb, ca daca ei modifica pachetele de programe sau preturile abonamentelor, ai dreptul sa ceri intreruperea contractului imediat, in 30 zile, fara sa platesti nici un leu. Bineinteles ca operatorii va ameninta cu taxe si nu vor sa va recunoasca acest drept (ma rog, doar unii, in cazul meu). Amenintati-i cu OPC-ul si o sa vedeti ce repede merge, la mine a functionat imediat.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Edi
    Marți, 08 Ianuarie 2013 13:41
    Sfat : Dati-i in judecata fara grija,invocand clauze contractuale abuzive,recte nerespectarea legilor U.E care prevad ca nimeni nu poate fi obligat sa plateasca un serviciu pe care nu si-l doreste.Legea europeana primeaza in aceste cazuri.Asa am facut eu ,si cand au vazut cererea de chemare in judecata,cei de la Romtelecom au reziliat contractul imediat,fara pretentii.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pescarita
    Marți, 08 Ianuarie 2013 12:21
    au luat exemplu de la rds ...sa le fie rusine nustiu cum pot profita de oameni...asa am patit eu cu rds nu voiau sami rezilieze contractul un an de zile a trebuit sa platesc ce nu consumasem si problemele au continuat ..santaj escrocarie ..trebuie luate urgent masuri...sper ca cineva de la opc sa citeasca aceste mesaje...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Un Galatean
    Marți, 08 Ianuarie 2013 12:17
    1. Daca citesti si nu semnezi.....NU primesti serviciul....
    2. Numai Loredana Groza este de vina:))
    3. Toate contractele la furnizorii de servicii sunt calculate in EURO prin lege....
    4. Contractele pe care noi le semnam sunt redactate de catre un JURIST nu de femeia de serviciu al Romtelecom UPC ect....Asa ca e mai greu de gasit vicii....iar ele sunt facute cat tu sa nu pleci cand doresti:))
    0
    0
    Raportează
  • postat de cir
    Marți, 08 Ianuarie 2013 11:19
    Pentru orice problema mergeti cu incredere la OPC si faceti plangere. Multe prevederi contractuale nu respecta legea si puteti rezilia contractul fara probleme. Numai asa se pot disciplina companiile cu pozitie de monopol. De curand am fost obligat sa trec cu contractul de internet de la I-Link la RDS (compania a fost cumparata de RDS). Cel care a venit sa incheie contractul pe noua locatie a facut cateva erori, nu mi-a adus la cunostinta toate prevederile contractuale, desi am solicitat insistent (in scris) acest lucru si nici nu are semnatura mea pe aceste pagini. Evident, cand imi vor face probleme, voi renunta la contract invocand aceste vicii de procedura, de la OPC mi-a fost confirmata opinia. Pentru orice intrerupere de semnal faceti reclamatie cu numar de inregistrare la dispecerat, pot fi de asemenea motive de reziliere a contractului fara a fi obligat sa platesti taxa de reziliere (care oricum nu este justificata deci nici legala).
    0
    0
    Raportează
  • postat de petru
    Marți, 08 Ianuarie 2013 10:31
    Daca citesc inainte de a semna si nu semnez ,ce se intampla ?????????????
    0
    0
    Raportează
  • postat de IC
    Marți, 08 Ianuarie 2013 09:47
    Noi suntem multi dar ne uniti. Ce ar fi sa fim si uniti si ca paltitori sa impunem noi in primul rand regulele. Daca am renumta toti la serviciile lor ,indiferent care retea, sa vedeti cum sunt de acord cu schimbarea regulilor . Cea ar fi sa stim si noi cum stabilesc pretul ,de ce RCS-RDS incheie contracte in euro (nu suntem in Romania si nu leul este moneda legala? ) ,de ce factureaza la inceputul lunii si intampator sau nu ,taman atunci este cel mai mare curs euro-leu din luna respectiva ,cat este profitul din ceea ce platim? La fel am putea proceda ,prin unire .la boicotarea tuturor mariilor de preturi ,inclusiv la utilitati ,precum si a tuturor birurilor locale sau ale guvernului.Justificarea ca sunt aprobate de alesii nostri ,nu tine . poate alesii unora ,care i-au votat ,aia 24% din alegatori , aia patru milioane sa plateasca ,daca vor , majorarile guvernului USL. Auzi inganfare ,au 24% din votul POPORULUI si sustin ca au votul popular si pot taia si spanzura. Cu ailalti paisprezece milione de alegatori ,care sunt de doua ori si jumatate mai multi ,ce fac ? Daca se unesc ii spulbera de urgenta ...............mai ales ca si dezamagirea din randul votantilor lor este foarte mare si s-ar putea sa nu mai inghita mincinile .....
    0
    0
    Raportează
  • postat de abonat nemultumit
    Marți, 08 Ianuarie 2013 09:38
    Pe mine m-a sunat o tanti de la Romtelecom ptr reziliere si mi-a adus la cunostinta ca trebuie sa achit 240 de euro ptr reziliere. Am intrebat-o: de ce nu 500€ sa fie suma rotunda totusi.n
    0
    0
    Raportează
  • postat de jallon
    Marți, 08 Ianuarie 2013 09:30
    Foarte adevarat! Cititi contractul inainte de a-l semna! Daca doamna ar fi citit cu atentie Art. 8 alineatul 1 si le-ar fi scos ochii maimutelor de la relatui cu clientii de la Papadie ar fi reusit sa-l rezilieze , dar cand nu citesti ramai prost!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Cristian
    Marți, 08 Ianuarie 2013 01:28
    @ cosmin: Poate ca tie ti-a trecut perioada contractuala obligatorie, doamnei din articol se pare ca nu(desi e clienta veche,dupa cum spune).

    Asta cu contractul si termenul contractual o stim cu totii. La telefonie stiu ca te poti muta cu contractul la alta companie,si il continui la compania noua(deci respecti termenii contractului, dar nu cu aceeasi companie). Asta datorita nu-stiu-caror prevederi UE. Nu o fi oare la fel si cu serviciile de internet si TV?

    RDS ne-a lasat fara Discvery, Dolce/Romtelecom fara PRO, deci cel mai castigat e UPC, care prost ar fi sa faca in asa fel sa renunte la vreun post,caci toti se muta la ei acum.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cosmin
    Marți, 08 Ianuarie 2013 00:03
    Nu este adevarat.Eu am reziliat contractul cu DOlce fara taxe (transmisia prin antena) si ma voi muta pe IPTV (tot ROMTELECOM).
    Nu mai dezinformati populatia va rugam!
    0
    0
    Raportează
  • postat de cosmin
    Marți, 08 Ianuarie 2013 00:03
    Nu este adevarat.Eu am reziliat contractul cu DOlce fara taxe (transmisia prin antena) si ma voi muta pe IPTV (tot ROMTELECOM).
    Nu mai dezinformati populatia va rugam!
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.