Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

* De pe 18 martie, România are un nou clip de promovare turistică. Cu imagini de prin deltă, de pe la munte, de la mare, de prin cluburi, apare un pic şi Casa Poporului, ba chiar la final îl vedem şi pe Ilie Năstase. Tot clipul este însă în limba română, ceea ce înseamnă că un turist străin s-ar uita la el precum pisica în calendar, în timp ce pentru români este încă un filmuleţ plictisitor despre cât de frumoasă e ţara noastră.

* ”Părerea mea este că ar trebui să se ducă cineva la Londra, să facă o licitație acolo, unde sunt agenții de publicitate multe și talentate. Să-i întrebe pe-ăia: Măi, băieți, luați și voi 10 turiști englezi care au fost în ultimul an în România, întrebați-i ce le-a plăcut în România și dup-aia faceți voi un clip ca pentru ai voștri, nu ca pentru să vadă românii noștri de la țară, care ne votează pe noi, ce lucruri minunate sunt în România, dar nu le apreciază nimeni!”, a explicat Lucian Mândruţă la Digi24. Păi, cam aşa e. Lipsa de inspiraţie a celor care au creat clipul se vede şi la logo-ul folosit. Aceeaşi frunză veche a Elenei Udrea! Că altceva nu mai are România, din punct de vedere turistic.

Citit 778 ori Ultima modificare Marți, 19 Martie 2019 17:15

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.