Ianuarie, lună cu întârzieri și la Electrica, pentru lucrări la sistemul informatic

Ianuarie, lună cu întârzieri și la Electrica, pentru lucrări la sistemul informatic
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Compania Distribuție Energie Electrică (DEER) România își informează clienții și partenerii cu privire la proiectul de implementare a unui sistem informatic consolidat și lucrările de actualizare planificate pentru sistemele SAP. Aceste lucrări vor avea loc în perioada 1-29 ianuarie 2024 și vor putea afecta unele dintre activitățile specifice operatorilor de rețea și relația cu furnizorii și utilizatorii de energie electrică.

Conform unui comunicat remis de Biroul de presă al DEER, migrarea datelor spre noua platformă software consolidată va începe la data de 1 ianuarie 2024 și se va finaliza în cel mai scurt timp, nu mai târziu de 29 ianuarie 2024. Pe durata acestui proces, anumite activități vor înregistra limitări și indisponibilități temporare.

În acest sens, DEER solicită sprijinul și înțelegerea clienților și partenerilor săi pentru a diminua volumul solicitărilor primite în perioada de trecere la noul sistem. De asemenea, se recomandă reprogramarea unora dintre procesele ce implică relația cu DEER, cum ar fi solicitările de deconectare, pentru a evita posibilele erori sau întârzieri.

Conform companiei, toate solicitările primite de la furnizori până la finalul anului 2023 vor fi preluate și tratate pe canalele de comunicare consacrate. Pentru solicitările cu dată ulterioară datei de 1 ianuarie 2024, care nu pot fi reprogramate pentru finalul lunii ianuarie, se recomandă comunicarea acestora prin canale alternative de poștă electronică, folosind adresele de e-mail comunicate prin contractele de distribuție.

DEER își asigură clienții că depune toate eforturile pentru a minimiza impactul acestor lucrări asupra serviciilor oferite. Cu toate acestea, se pot înregistra întârzieri în desfășurarea tranzacțiilor în POSF (Platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică) în relația cu furnizorii de energie electrică și utilizatorii, precum și în relația directă cu utilizatorii, pentru activitățile aferente procesului de racordare.

Portalul dedicat pentru procesul de racordare la rețea şi obținere avize de amplasament nu va fi funcțional în perioada menționată. Cererile de racordare, precum şi toate documentele aferente procesului de acces la rețea, obținerea avizelor de amplasament şi toate documentele aferente se vor depune, în această perioadă, în Centrele de Relații cu Utilizatorii.

Citit 1258 ori Ultima modificare Miercuri, 27 Decembrie 2023 19:35

1 comentariu

  • postat de Mimi
    Marți, 02 Ianuarie 2024 09:18
    86.124.202.***
    SĂ VEZI HOȚII DE AZI ÎNAINTE DIN PARTEA ELECTRICA!!! Sistem nou,golăneli noi!!
    0
    1

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.