Până la sfârşitul anului vom avea primul mall din Galaţi: "Am început demolarea construcţiilor"
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Până la sfârşitul anului vom avea primul mall din Galaţi: "Am început demolarea construcţiilor"
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Galaţiul va avea un centru comercial de amploare, similar cu cel de la Brăila, până la sfârşitul acestui an. Cel puţin aşa susţin reprezentanţii fondului sud-african de investiţii New Europe Property Investments (NEPI). "La Galaţi am început demolarea construcţiilor de pe teren şi vrem să deschidem în acest an centrul comercial", a declarat Martin Slabbert, directorul executiv al NEPI.
NEPI a achiziţionat anul trecut un teren de 12,7 hectare în Galaţi, pe bulevardul George Coşbuc. Potrivit proiectului, centrul comercial va avea o suprafaţă de 30.000 de metri pătraţi.
Întrebat dacă au fost încheiate contracte de închiriere pentru proiectul de la Galaţi, precum şi pentru celelalte proiecte ale companiei, Slabbert a spus că nu-şi face probleme că nu va găsi chiriaşi. "În proporţie de 70 la sută chiriaşii sunt aceeaşi la toate proiectele noastre de retail", a menţionat oficialul NEPI. Unul dintre retailerii cu care NEPI colaborează este lanţul de hipermarketuri Carrefour.

Mai multe proiecte în ţară
În paralel cu investiţia de la Galaţi, NEPI a cumpărat mai multe loturi de teren învecinate, cu o suprafaţă totală de aproximativ patru hectare în Târgu Jiu, de asemenea, un oraş în care nu există un centru comercial modern. NEPI intenţionează să construiască pe acest teren un centru comercial de circa 25.000 metri pătraţi. Fondul mai dezvoltă un proiect de retail pe amplasamentul fostei uzine Vulcan din zona Progresul din Bucureşti, în parteneriat cu Benevo Capital, cu acţionari canadieni. Proiectul nu a primit încă toate autorizaţiile pentru începerea construcţiei. "Uneori durează mai puţin să primim autorizaţiile, alteori mai mult. Aşteptăm până vom obţine autorizaţiile şi apoi vom începe construcţia. Vom continua investiţiile în România, dar nu cu aceeaşi intensitate ca până acum, pentru că avem deja un portofoliu mare pe această piaţă şi vrem să lucrăm şi la eficientizarea proiectelor funcţionale", a precizat Slabbert.
Fondul sud-african de investiţii a investit de la înfiinţare, în 2007, aproape exclusiv în proiecte imobiliare din România, unde are în prezent active evaluate la peste 600 de milioane de euro. NEPI mai deţine un portofoliu nesemnificativ de active imobiliare, birouri şi retail în Germania.
NEPI a înregistrat anul trecut venituri din chirii şi exploatare de peste 40 milioane de euro, în creştere cu 25 la sută şi un profit net de 33,1 milioane de euro, cu 76 la sută mai mare decât în 2011.

Citit 14058 ori Ultima modificare Miercuri, 05 Iunie 2013 17:31

45 comentarii

  • postat de OANA
    Joi, 29 August 2013 17:33
    82.137.15.***
    unde se depun CV??
    0
    2
    Raportează
  • postat de leonte liliana
    Miercuri, 21 August 2013 09:36
    5.13.155.***
    unde putem trimite C V pentru angajare???????????
    0
    2
    Raportează
  • postat de Pentru Andresoiu George
    Sâmbătă, 03 August 2013 14:26
    5.13.146.***
    Corect. Bosorogii astia nu inteleg ca nu mai suntem in 89 .. mintea lor a ramas blocata in anii 80 cand era doar o conceptie.. Munca munca si iar munca. Fara distracitie fara nimic . fara drepturi. Daca traim si noi asa.. Ajungem la 40 de ani si constatam ca a trecut viata pe langa noi.. Eu inteleg si punctul de vedere al altor persoane care explica si de ce NU e bine un MALL ca asta in galati. Dar nu are cum sa fie mai mult RAU decat bine un MALL ca asta in galati.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Andresoiu George
    Joi, 01 August 2013 09:52
    5.13.171.***
    Intr-un sfarsit.. Galatiul va arata si el bine. Si voi care sunteti impotriva construirii acestui mall, probabil sunteti niste bosorogi ordinari, care stiu ca nu au ce cauta intr-un asemenea mall. Mortilor, lasati copii sa se bucure de acest mall, sa nu mai strabata atata drum pana la Braila pentru a manca la KFC sau pentru a viziona un film 3D. De unde sa ne cumparam si noi niste haine de calitate? Din depozit? Unde sunt numai carpe , vai de steaua lor?
    0
    1
    Raportează
  • postat de gore
    Joi, 13 Iunie 2013 22:39
    sud africani pe naiba .....sunt evrei pana in maduva oaselor :)))
    0
    0
    Raportează
  • postat de Stan Papusa
    Sâmbătă, 08 Iunie 2013 11:01
    As vrea ca cei de la mediu sa doarma la mine in bloc macar o noapte sa auda si ei pikamerele care lucreaza non-stop. Magazin ne lispea, cand gard in gard este Kaufland.... Un parc sau o alta destinatie pentru ISCL nu se gasea ?
    1
    0
    Raportează
  • postat de Gălățean
    Vineri, 07 Iunie 2013 22:56
    Acest mall va avea aceeași soarta ca si mall-ul de la Casa Roșie?
    1
    0
    Raportează
  • postat de Moghy
    Vineri, 07 Iunie 2013 20:09
    Pentru ce sa aibe cinema Mallul ?? Sa faceti ca la Braila.. sa va duceti si sa vb la telefon in timpul filmului sa vorbiti in film.. sa mancati seminte acolo ca pe stadion ?? Sa mancati shaorma in sala de cinema sau pizza??? Sa va duceti odraslele la cinema si sa nu ii educati sa taca din gura ??? Vreti cinema , mall .. invatati sa va educati mai intai ... si apoi cereti chestii din astea... in afara la cinema te poate da si afara daca vorbesti la telefon sau esti galagios in sala...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ionut care este mandru ca este galatean
    Vineri, 07 Iunie 2013 18:42
    Radu de Galati, intr-adevar, populatia Galatiului gandeste cu fundul pentru ca este reprezentata de bosorogi expirati, iar pe tineri ii intereseaza in mica masura problemele sociale. Dar daca esti cat de cat destept si iti place sa muncesti, te descurci financiar si in acest oras. Eu am reusit, am o familie, o ducem bine si nu imi pare rau ca am ramas aici.

    Insa constructia unui Mall este benefica pentru acest oras din simplul fapt ca galatenii vor avea un loc de promenada, unde sa isi mai clateasca ochii. Ca vor fi si multi cocalari, asta e, nu poti controla fenomenul. Insa pentru acest oras sunt vitale locurile de recreere, tinerii sunt ca o bomba cu ceas, iar daca nu au aceste locuri de recreere o iau pe cai gresite. Eu personal m-am saturat sa strabat 45 km pana la mall-ul din Braila pentru a vedea un film cu familia. De ce sa nu avem si noi mall? Da-o in masa de sarma ghimpata ca oricum nu mai facea nimeni nimic pe acele spatii detinute de "stim cu totii cine", plus ca va arata mai omenesc zona. Dar la faptul ca se vor creea multe locuri de munca in acest mall (prost platite ce-i drept) te-ai gandit?

    Daca nu iti place orasul esti liber sa pleci oriunde in alta parte, lumea e mare. Iar daca iti pare rau ca esti roman nu are rost sa mai ramai aici pentru ca vei fi toata viata un inadaptat. Oricum, ai vorbit mult si nu ai zis nimc, nu cred ca esti prea destept si nici munca nu-ti prea place...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Radu de Galati
    Vineri, 07 Iunie 2013 17:57
    Adevarul este mai pui de jeguri ca voi va meritati soarta insa ce vina am eu ca m-am nascut printre handicapati mintali ca voi ? V-am zis clar, pentru o perioada scurta da, e frumos vai au marlanii mall, merg la plimbare cand vine Nenea din Italia sau spania. Ce o sa faceti cand ramaneti pe mana lui Iticman sau Struliman? o sa-l pupati in KUr pentru un loc de munca unde o sa vindeti carme de pisica la conserve ? Nu ganditi nici cat p---- lea cand vede o fata mare. Voi nu intelegeti ca astia va face cu sula indoita ? Intai va inchis fabrica ISCL cu motivul ca va face mai bine, daca cumparati sarma din China adusa de ei, apoi va inchis cinematograful, apoi alimentara si tot asa.
    Bai dobitocilor, voi condamnati la foame si stranepotii vostri cu prostia voastra. Mal va fi si fara voia voastra ca tot boi ramaneti dar mai bine nu va fi si tot cu mamaliga va veti hrani si nu-mi pare rau de voi, dar ce vina am eu ca voi jegosi ce faceti baie doar sambata putiti si la propriu si la figurat.
    Ce vina am eu ca nespalati ca voi aplauda lipsa apei calde 7 zile pe saptamana de ani si ani in fiecare vara ?
    Oare cum puteti intelege cat de prosti sunteti asa prosti cum sunteti ?
    V-au plecat copii, mama si nepotii vecinii si amantele si nu s-au mai intors si tot tampiti ati ramas?
    Mai ala ce ai vazut toata romania la Cluj ai fost ? la Constanta ai fost ? la Targu Mures ai fost ? Sibiu, Brasov sau Timisoara ? da in raionul Braila ?
    Nu vedeti mai tampitilor ca si la tara e mai frumos ca la Galati ? Nici in sate nu gasiti atatia maidanezi ca la Galati sau puf de plochi. S-au mutat marletii la oras si oare cum poate puiul de marlet sa inteleaga ca Iticman din Africa e boier in tara noastra ? ei, asa-i la noi poate o sa ziceti. Asa o fi dar nu este accetabil mai pui de marlani ce sunteti cel putin nu-i acceptabil pentru noi cei ce vrem mai bine pentru ca am muncit o viata intreaca si am ajuns cersetori in tara noastra si cerem munca nu mila lui Iticman sau Struliman din Africa de Sud. Daca acolo a fost fabrica de sarma, apoi sarma sa fi facut nu Mall tantalailor. Noi importam sarma si copii nostri cersesc in Italia sau Spania. Noi importam tabla si muncitorii nostri sunt batjocoriti si umiliti in tara noastra dobitocilor ca vrea unul sau doi Mall. va zic pe romaneste " hai sictir" pui de jeguri sociale ce sunteti. Si inca ceva, imi pare rau ca sunt roman ca si voi.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cir
    Vineri, 07 Iunie 2013 16:35
    Daca are si cinematograf,e super !
    0
    1
    Raportează
  • postat de Pentru calatorul de mai jos
    Vineri, 07 Iunie 2013 16:09
    Si ia zi nenea, daca tot stii fiecare centrimetru patrat din tara asta, cum este de exemplu Curtea de Arges, sau chiar Buzaul, ca sa iti dau un oras mai apropiat, in comparatie cu Galatiul?? Ca sa nu mai vorbesc de toare regiunile subcarpatice care sunt cu 200 de ani inaintea Galatiului, atat ca infrastructura cat si ca populatie. Vorba lui Dinica: multe persoane, putini oameni in acest oras...calatorie placuta exploratorule!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Pentru dealu Bogdanescu si sustinatorii
    Vineri, 07 Iunie 2013 12:58
    Mai nea Bogdanescu dar de unde stii tu ca Galatiul este cel mai murdar oras din tara? Stiu fiecare coltisor din tara asta si daca iti aduc ceva poze de prin alte "orase" ale Romaniei, s-ar putea sa mergi pe burta..Fiecare isi expune problema aici asa ca tu nu esti mai breaz decat noi ceilalti.ps: Ti-ai baut cafeaua?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ion
    Vineri, 07 Iunie 2013 11:15
    bogdanescu are singurul comentariu normal, restul reprezinta foarte bine populatia cretina a Galatiului. Ce trebuie mall dom'le, mai bine sa dea batranilor senili bilete de autobuz si gradini in care sa creasca caini.
    Sper ca pana va creste copilul meu destul de mare incat sa inteleaga lumea din jurul lui, acesti pensionari senili sa fie la 2 metri sub pamant.
    0
    0
    Raportează
  • postat de bogdanescu
    Joi, 06 Iunie 2013 22:45
    @ella, bogdan, BIKIR, Surveyor, si restul dementilor... Oamenii aia o sa construiasca ceva, util unora, inutil altora. Pe banii lor. De unde ideea ca este investitia municipalitatii? O sa dispara mizeria, paragina, praful de acolo... O sa poata lucra cu forme legala toate vanzatoarele chioscurilor din intreg orasul. Unii o sa si cheltuie banii, altii doar timpul. Unde dracu e partea rea in toata povestea asta? Voi oameni buni sunteti bolnavi de ura si de neputinta .. Si latrati doar de dragul latratului. App...stiti ca locuiti in cel mai urat si murdar oras di Romania?
    0
    0
    Raportează
  • postat de costi
    Joi, 06 Iunie 2013 21:54
    Cu siguranta nu se va inchide piata din micro 39, care este in continuare cea mai ieftina din Galati. Eu tot de la taranii de acolo imi voi lua laptele, legumele si fructele romanesti. Cat despre haine, electronice, si fructe exotice...macar la Mall am certitudine ca se plateste tva si impozite si nu voi ajunge niciodata sa plang de mila celor de la depozitul de langa patioar, carora ca prin minune li de strica casa de marcat de cate ori cumpar ceva de la ei.
    0
    0
    Raportează
  • postat de marian
    Joi, 06 Iunie 2013 21:36
    in orimul rand pentru toti cei care comentati , construirea unui mol nu este nici bine dar nici rau, cunosc ambele variante ale problemei : am fost si sarac dar si cu bani , am fost angajat dar am avut si afacerea proprie. de ce e rau (pentru cei care au afaceri mici) faptul ca se construieste un centru comercial in apropriere depozitului si a pietii din 39 nu este bine deoarece incet dar sigur vor disparea multe din afacerile mici din zona, deja din cauza supermarketului kaufland din zona au scazut vanzarile la multi mici comercianti afaceri care oricum in timp ar fii disparut de la sine deoarece oamenii au inceput sa caute un alt tip de comert, acum de ce e bine: in primul rand acel moll nu se face din bani publici si nici din bani vostri,tot ce se construieste se face pe bani lor inclusiv amenajarea zonelor din vecinatate cum au facut si kaufland si lidl deci nu vad nici o pierdere, cele cateva sute de locuri de munca create vi se par nimic tinand cont de comentariile cum ca somajul este mare,etc. ,mai sus am spus ce avem de pierdut acum o sa spun ce avem de custigat: impozit de la dezvoltator cat si de la comerciantii care vor inchiria spatii si care vor fii multi,locuri de munca directe si indirecte: vanzatori,personal de intretinere,paza,etc. , transportul public va avea de custigat(mai multii clienti vor merge in respectiva zona,nu toata lumea detine masina),taxiuri,consum de utilitati(apa,gaz,curent,etc) + avantaje indirecte: un loc de intalnire pentru tineret sa nu mai stea prin fata blocurilor cand vor sa se adune,vor veni mai multe branduri renumite in oras,ve-ti avea un cinematograf unde sa va duceti cu prietena(ul),sotia(ul),familia,si acum referitor la multiplele plingeri legate de bani,cei care nu au probabil nu se vor duce sau o vor face foarte rar, cei care au vor merge destul de des, eu vad doar un lucru de cam 5 ani , da e adevarat ca foarte multi au datorii dar aceeasi oameni au luat credite la greu in ultimi ani pe care acum nu le mai pot platii si nu ca sa isi achite datoriile ci ca sa isi renoveze casele sau sa cumpere diferite obiecte utile in casa,nu sunt bani dar e din ce in ce mai greu sa gasesti o batrana dacie in parcarile arhipline cu masini straine,nu sunt bani dar supermarketurile sunt pline de clienti care cumpara orice,nu sunt bani dar ghenele de gunoi gem de mancare aruncata en-gross(intrebati persoanele care aduna din gunoi), nu sunt bani dar terasele din zonele centrale sunt pline in detrimentul celor din cartiere, nu sunt bani dar majoritatea tinerilor se duc la magazinele din centru (de firma)sa isi cumpere haine si nu din cartiere sau piete,nu sunt bani dar cluburile de fite sunt pline la fiecare sfarsit de saptamana,trebuie sa intelegeti o data pentru totdeauna ca fabricile si uzinele nu vor mai exista niciodata nici aici si nici in alte tari(nu mai sunt necesare) acum se functioneaza pe sectii si ateliere mici,galatiul nu se mai bazeaza de mult pe combinat si restul de fabrici mamut daca se baza pe ele acum galatiul era un oras mort din punct de vedere economic si social,totul se invarte in jurul afacerilor mici legale sau ilegale si a altor venituri de asemenea legale sau ilegale.concluzie (sper ca nu v-am plictisit) : lasati orice investitor sa vina sa investeasca in zona , orice lucru nou care se face este un lucru custigat si nu pierdut, progresul va avansa si cu voi si fara voi , trenul sa pus in miscare de la revolutie(tren numit democratie si capitalism) si nu se va opri pentru nimic,puteti sa ramaneti in trecut sau privi spre viitor cu speranta de mai bine , alegerea va apartine
    0
    1
    Raportează
  • postat de @ ella chioşcăriţa comp
    Joi, 06 Iunie 2013 21:06
    Orice investiţie este bună în măsura în care se creează locuri de muncă, se reabilitează zona, se aduce modernitate, se fluidizează traficul, prezintă o alternativă pentru o viitoare activitate. Un moll va avea muncitori pentru construcţie, apoi personal care va lucra în el. Mai bine pregătiţi-vă CV-urile şi încercaţi să vă angajaţi dacă sunteţi buni!
    Vor amenaja porţiuni mari din oraş. Era mai bună mizeria din locul ultimului Kaufland? E mai bună mizeria de pe Coşbuc?
    Dacă n-ar avea cui vinde Nepi nu s-ar băga. Nepi , Kaufland, au făcut studii de piaţă au estimat puterea de cumpărare a găleţenilor. Înseamnă că n-aţi intrat niciodată într-un supermarket şi nu vedeţi că sunt mulţi, foarte mulţi care cumpără cam tot ce le cade în mână. Nu par a face economie. Dimpotrivă.
    Dacă nu mai merge magazinul se pot amenaja patinoare, piscine, cinematografe, frizerii, grădiniţe, muzee, centre sociale, ateliere de confecţii sau de altceva etc. etc., etc. În 5 ani b-dul Coşbuc va deveni principala arteră comercială a Galaţilor.
    Hai să vedem ce investiţii personale fac bogaţii oraşului: pâslaru, durbacă, nica, dobre, necula, istrate sa. Nu lor le-aţi acordat încrederea?
    Primăria şi Stan pot susţine anumite facilităţi dar oamenii de afaceri sunt cei care decid. Durbacă şi Nicolae i-au pus pe fugă. Ce au lăsat în urmă aceşti doi primari? Cunoaşteţi?
    Bre Bikire , în Galaţi nu prea se poate face agricultură, nici treaba cu breslele n-ar niciun viitor, eşti pe măsura...pseudonimului ales.
    Sunt mulţi bătuţi în cap care urlă pe site-uri din prostie sau neîmplinire personală. Veniţi cu propuneri viabile, constructive, căscaţi ochii la vot, lăsaţi milogeala: "să ne facă", " să ne dea"...Faceţi-vă datoria la locul de muncă intraţi în politică pentru a vă pune ideeile în aplicare, gândiţi pozitiv! Dacă aveţi chef de critică, în paralel cu Stan, criticaţi rezultatele foştilor primari! Când o termina ăsta mai vedem.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Galatean
    Joi, 06 Iunie 2013 20:21
    Mai fratilor, adevarul e pe undeva pe la mijloc. Sigur ca intr-un oras prafuit ca al nostru, cu parcuri varza, cu o Faleza aproape ruinata, cu un somaj "campion", cu zeci de mii de oameni datori vanduti pe la asociatiile de locatari, fara locuri de parcare civilizate, cu infractionalitate ca-n Somalia, e cam de aiurea sa construiesti un ditamai mall, cand tot orasul moare zi de zi cate un pic.
    Pe de alta parte insa acest mall, mai scoate zona aia din mizeria existenta si anonimat, o mai spala, o mai lumineaza nitel, apare o zona de interes in oras, apare o parcare, o parte din galateni isi vor lasa banii aici si nu prin Braila, vor apare si ceva locuri de munca poate nu atat de bine platite cat si-ar dori sa fie, Primaria mai incaseaza un impozit pe cladire, pe teren.
    Nu-i ciudat ca intr-un oras ce se doreste a fi civilizat sa ai hectare de teren parloaga, cu imobile aproape demolate, prin care cete de minoritati sa bantuie cu ciocanul in mana in cautarea de fier vechi ?
    Pai de ce sa-ti duci copilul la Braila la un film sau patinoar cand o poti face foarte bine si frumos la tine in oras ?
    De ce un magazin cu echipament sportiv, noi galatenii, sa-l avem la Braila ?
    De ce sa platesc eu cota parte din salariul unei brailence si sa nu ajut o galateanca, pana mai ieri somera ?
    Si sa nu uitam ca in orasul asta mai sunt si oameni care castiga bine, nu suntem chiar toti muritori de foame, iar terasele si cluburile din oras nu duc lipsa de clienti si nici supermarket-urile nu dau faliment.
    Celor ce plang de grija mall-ului le recomand, intr- zi de sambata, sa numere masinile, parcate la Promenada, cu numar de Galati.
    0
    2
    Raportează
  • postat de mitu
    Joi, 06 Iunie 2013 19:31
    din imagine reiese ca locatia este la fost-a intreprindere de sarma , cuie si lanturi din apropierea patinoarului
    0
    0
    Raportează
  • postat de Nedumeritu
    Joi, 06 Iunie 2013 17:08
    E secret de stat si de aceea n-ati fost mai precisi cu localizarea noului mall ? Din articol (fara a se mentiona explicit) se deduce ca acesta va fi amplasta pe bulevardul George Coşbuc, ca pe acolo a fost cumparat terenul (apropo, cam ciudata topica frazei din text: "În paralel cu investiţia de la Galaţi, NEPI a cumpărat mai multe loturi de teren învecinate, cu o suprafaţă totală de aproximativ patru hectare în Târgu Jiu"; frate, ce le-ati mai imbarligat!). Pai Cosbucul e lung de cativa km (.... si mai are si doua laturi); ce trebuie sa fac ? sa ghicesc cam pe unde va fi ? s-o iau la pas cativa km pe Cosbuc ca sa ma dumiresc, sau cum ? In schimb n-ati omis informatia vitala pentru galateni ca mallul din Tg. Jiu va avea 25000 mp.
    0
    0
    Raportează
  • postat de costi
    Joi, 06 Iunie 2013 16:04
    Bai frustratilor ce treba aveti cu banii celor de la NEPI? Spuneti ca galatenilor le curg balele in fata vitrinelor dar le plangeti de mila celor de la NEPI ca vor da faliment. Vedeti-va de saracia voastra, ca in jurul Galatiului au aparut mii de vile cochete si daca voi stati in Micro 40 sau pe malul Catusei nu inseamna ca toata lumea e saraca. Daca vreti sa vedeti galateni care nu mor de foame mai iesiti afara din cartierul vostru, vizitati malul din Braila care plin de galateni, vizitati Lepsa intr-un weekend unde toate pensiunile sunt pline de galateni, sau dati o tura prin Galati se vedeti ce masini sunt prin parcari. Nu mai suntem pe vremea lui ceasca, cand toti galatenii lucrau in combinat. Oricum, si saraci daca am fi, numai un cretin nu poate sa inteleaga avantajul unei investitii de zeci de milioane de euro in orasul nostru (sute locuri de munca in costructii la inceput, apoi ca vanzatori, bani la buget din impozite, etc)
    0
    0
    Raportează
  • postat de vreau fabrici si uzine!
    Joi, 06 Iunie 2013 15:49
    http://www.zf.ro/zf-24/adevarul-de-la-raft-lidl-si-kaufland-supermarketurile-cu-cele-mai-mari-importuri-10931889
    citit,daca vreti sa vedeti de au ei nevoie sa-si deschida spatii de vanzare la noi...ca sa-si vanda productia lor,ca sa dea de munca la ai lor,nu va mai amagiti !
    0
    0
    Raportează
  • postat de mine
    Joi, 06 Iunie 2013 14:33
    Sunteti de belea!!!!
    Frustrati si suparati pentru ce!!!???
    Pentru ca galatenii care cheltuie banii la Braila ii vor cheltui in Galati?
    Pentru ca Primaria va primi mai multi bani de la Dedeman si de la noul mall?
    Cu bani mai multi la buget poate incepe si orasul asta sa miste.Fac si ei bani dar poate mai baga si in oras ceva.
    Cine stie,sa ne bucuram macar pentr5u cei ce isi vor gasi loc de munca acolo,vor fi cateva sute.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Theo
    Joi, 06 Iunie 2013 14:12
    Au inceput iar bostorogii sa comenteze. Adica voi preferati mizeria actuala decat un spatiu civilizat. Asa cum probabil ati fi preferat groapa de la Ultimul Leu decat acel Kaufland care a schimbat peisajul in bine. Sau preferati un oras fara cinematografe decat un mall care aduce asa ceva. Stati calmi, si mall-ul ofera destule locuri de munca, sute. Inteleg ca unii nu au intrat in viata lor intr-unul dar na. Cu toate astea sunt de acord ca sunt mai necesare fabricile si implicit productia. Dar dupa cum vedeti, nu se face asa ceva. Daca nu se fac, sa nu se faca nici mall? Asta e mentalitate comunista. Pana acum nu s-au facut mall-uri, dar nici fabrici. Asa ca ceva tot e bine sa se faca. Toti care carcotiti veti fi primii la deschidere, oricum.
    0
    0
    Raportează
  • postat de galatean
    Joi, 06 Iunie 2013 13:51
    Fratilor, da' vad ca nimic nu va convine legat de ce se face in orasul asta. Cum poti sa spui ca un mall nu este necesar, cand in orasul asta nu ai de unde sa iti cumperi o pereche de adidasi de bun simt? Cum poti sa spui ca un mall nu aduce beneficii orasului? Se creeaza o multime de locuri de munca pentru persoane necalificate, se platesc taxe, impozite pe spatiile inchiriate, se mai schimba aspectul bld. Cosbuc (plin de spalatorii si depozite de materiale de constructie). Cum poti sa spui ca nu o sa cumpere nimeni de la mall, cand parcarea Promeneda de la Braila este un sfert ocupata de masini de GL. Mall-uri sunt aspecte importante ale civilizatiei moderne. Vreti sa vina investitori straini sa deschida fabrici si uzine. CUM naiba sa vina aici in orasul asta trist, unde sa nu aiba unde sa vada un film sau sa se relaxeze dupa o zi de munca. Conteaza si lucrurile astea.

    Cum poti sa spui ca orasul este mort si ca se moare de foame? Traficul devine din ce in ce mai infernal de la an la an, terasele, restaurantele si cluburile sunt full weekend de weekend, cozile la supermarket sunt din ce in ce mai lungi. Astea nu sunt semne ale unui oras mort. E adevarat ca orasul este mult sub potentialul sau, dar toata restructurarea asta nu se face batand din palme, e nevoie de timp.

    Si sincer nu inteleg ce aveti cu Marius Stan. Asta de la inceputul mandatului a facut mai multe decat bosorogul de Niculae in 12 ani.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Radu de Galati
    Joi, 06 Iunie 2013 13:35
    Aleo, tovarasi, pui de fosti tovarasi cu origine sanatoasa, patrioti vestiti si neam de traista,
    Agenturile straine va vor face sa mancati sarma inghimpata si sa va c__a cale ferata.
    " Reprezentanţii fondului sud-african de investiţii New Europe Property Investments (NEPI) ? " stie careva cine sunt acesti Iticman si Struliman ? O sa inchida toate chioscurile si buticurile din Galati cum ne-au inchis si cinematografele sau fabricile si vor ridica preturile cum vor ei si vom manca si carne de pisica conservata. Daca marlanii nostri nu sunt capabili sa mentina macar piata romaneasca, a venit Mr Struliman si ne va impune ce sa mancam si cat sa platim, Daca nu vor munci romanii pentru ei, vor pleca pe unde vad cu ochii si tartea va ramane sluga in tara lui.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Eu
    Joi, 06 Iunie 2013 13:11
    Asa bravo faceti malluri, in rest tot e perfect: strazi, curatenie,spatii verzi,cladiri darapanate,transport cu autobuze din secolul trecut.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Sa deschidem ochii..
    Joi, 06 Iunie 2013 12:50
    STANE tata,meseria asta de primar nu-i de tine,fa-ti un bine si lasa pe ALTUL sa faca ceva cu adevarat util orasului asta palit de tot. Chiar nu auzi STRIGATELE GALATENILOR DELOC? Cine naiba are nevoie de mall cand datoriile la intretinere sunt uriase,etc.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Eu
    Joi, 06 Iunie 2013 12:39
    Daca are patinoar si sali de cinema se merita. In caz contrar va fi un "cotet" mai mare.
    0
    0
    Raportează
  • postat de ella
    Joi, 06 Iunie 2013 12:30
    Cred ca nu sint sanatosi la cap acesti conducatori ai Galatiului.Oamenii mor de foame,nu au cu ce sa/si plateasca darile la stat,risca sa fie dati afara din case ca nu au locuri de munca si nu isi pot plati utilitatile,iar ei fac moluri.Oameni buni veniti in strada si faceti scandal.Nu e posibil asa ceva,cu ce sa cumpere omul ceva din mol,cind el are buzunarele goale.E bataie de joc pur si simplu.Darima chioscurile,unde de bine de rau cistigau niste nenorociti un ban ca sa traiasca de azi pe miine si fac mamute de magazine ca sa/i inbogateasca pe straini .Hai sa fim seriosi,aici sint niste interese banesti mari de tot.Cistiga barosanii si pierd cei mici.Cred ca doar o noua revolutie e salvarea.
    0
    0
    Raportează
  • postat de KFCescu
    Joi, 06 Iunie 2013 12:03
    lasa locuri de munca si cinematografe ... KFC baby!!
    0
    1
    Raportează
  • postat de bogdan
    Joi, 06 Iunie 2013 11:02
    Galatiul e un oras mort... vrem fabrici si uzine , nu Mall-uri si piscine, ca sa traiasca mlatenilor arele marketuri occidentale , a-ti ucis pe micul comerciant , nu tine-ti cu galatenii D-nu Primar .Combinatul se vinde la fier vechi, puterea de cumparare a galateanului a scazut asa cum a-ti secerat micile chioscuri care pt unii oamenii erau singura sursa de venit , asa vor pica si mall-urile si marketurile , strategia dv e doar un castel de nisip , si praf in ochii galatenilor someri si care nu au ce pune pe masa copiilor ....
    0
    0
    Raportează
  • postat de bogdan
    Joi, 06 Iunie 2013 11:01
    Galatiul e un oras mort... vrem fabrici si uzine , nu Mall-uri si piscine, ca sa traiasca mlatenilor arele marketuri occidentale , a-ti ucis pe micul comerciant , nu tine-ti cu galatenii D-nu Primar .Combinatul se vinde la fier vechi, puterea de cumparare a galateanului a scazut asa cum a-ti secerat micile chioscuri care pt unii oamenii erau singura sursa de venit , asa vor pica si mall-urile si marketurile , strategia dv e doar un castel de nisip , si praf in ochii galatenilor someri si care nu au ce pune pe masa copiilor ....
    1
    0
    Raportează
  • postat de BIKIR
    Joi, 06 Iunie 2013 11:00
    O alta locatei unde le vor curge balelel la prostii votanti cu buzunare goale.

    Daca nu dezvolti industrie, agricultura, mestesugurile cu breslele lor de acum 50 de ani, pentru crearea locurilor de munca, de unde o sa aiba galatenii bani sa cumpere din aceste constructii megalomanice fara rost?

    Uitati-va in curtea Primariei, a Consiliului Local, sa vedeti ce mizerii umane conduc acest oras.Specimene votate de veneticii orasului care au uitat sa plece de unde au venit dupa ce li s-a termnat lucrul la combinat, comandat de comunisti.

    Se pune problema dezafectarii partiale a autobuzelor Transurb, dar a analizat cineva pe fata cauza fiind cascarabetele mafiotilor din acest oras sustinuti de Consiliul Local, unde de fapt se produce o mare evaziune fiscala, diminuand activitatea Transurbului?

    Dupa aceea, intro editie anterioare, ziaristilor de la aceasta fituica de rahat, numita Viata Libera, le curgeau balele pe strazile Brailei modernizate arhitectonic, unde se vedeau clar bordurile vechi din granit care au exista si pe strazile Galatiului.A curs multa cerneala pe tema disparitiei bordurilor din granit de pe timpul domniei lui Durbaca, au fost si niste sesizari pe la parchet, dar nimeni, justotia, institutii in drept sa analizeze disparitia bordurilor de granit care fiind scoase nu se mai regasesc pe nicio strada dei Galati, NU AU LUAT NICIO MASURA.Dar Primaria schimba INTRO VESELIE borduri de proasta calitate in fiecare an.Pe banii cui?Iar Durbaca, care dupa revolutie era somer, a ajuns al doilea cel mai bogat cetataen al Galatiului.Una de vot in care prostii Galatiului au dat girul unui hot, a facut minuni.

    Mai nou fotbalistul incompetent ne arunca praf in ochi cu subtraversarea Dunarii.Popa Florin, vice primar, s-a plimbat in germania mai ieri sa vada un utilaj de forat pe sub Dunare. Pe banii cui?Ceface Consiliul Local, de ce nu ia masuri impotiva acestor cheltuieli fara rost din banii galatenilor?

    Atrecut mai bine de un an de la ALEGERILE LOCALE.De ce nu face un bilant al realizarilor alesilor in frunte cu Bacalbasa, Stan si Consliile local si Judetean?

    Nu dau socoteala alesilor fiindca, in afara de cheltuieli facute aiurea, nu au nimic de raportat.

    Traiasca marlanul votant galatean, care face cozi pe la biserici pentru fasole cu carnati, bautaura,MOACA, isi scot ochii la promotii de doi lei pe la hipermarcheturi si manaca prost, dupa care garaie si vomita pe strada mai rau precum cainii vagabonzi si politistii locali.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cumparator de tigai.
    Joi, 06 Iunie 2013 10:54
    Dragi politruci expirati de Galati,pe cand un Mall si pe terenul de la Mittal,Intfor,Menarom,Zona Libera...sa stim o treaba!!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de K.K.T.
    Joi, 06 Iunie 2013 10:45
    Cite locuri de munca produce un mall si cu cit se imbogatesc investitorii? Galatiul este un oras plin de pensionari, in curind va disparea si combinatul, si atunci ce se va mai intimpla, se va mai ridica inca un mall? Ma intreb unde se vor afla Popa Florin, Stan si restul vatafilor, vor trece de parte argatilor? Ma-ndoiesc.
    0
    0
    Raportează
  • postat de mate
    Joi, 06 Iunie 2013 10:35
    in Braila ,puteti merge si in Centrul Istoric , cinema Central sau cinema Luna -cladirea filarmonicii Lyra....,nu neaparat la mall....!
    0
    0
    Raportează
  • postat de DINU
    Joi, 06 Iunie 2013 10:10
    da...am trecut azi pe acolo....azi fasceau dezastru taiau toti copacii care au crescut 50 de ani!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Surveyor
    Joi, 06 Iunie 2013 09:46
    Rusine, rusine si iar rusine !
    Imbuibatii astia fara cea mai mica farama de bun simt, care si-au tocit bucile pe scaunele administratiei locale din '90 si pana astazi si de la 75 de kg cat aveau in '89 inainte de revolutie, doar si-au umplut fara limita buzunarele, au sarit de 12o kg, au transformat orasul intr-un talcioc plin de chioscuri ruginite, au mutilat arhitectura acestuia si au distrus absolut orice insemna aspect civilizat pentru un oras.
    Din 7 cinematografe functionale in 1990 nu a mai ramas nici unul. Trebuie sa parcurgem aproxx. 5O km dus-intors pana la iesirea din Braila [in camp] pentru a viziona un film.
    0
    0
    Raportează
  • postat de criss
    Joi, 06 Iunie 2013 09:19
    pai ce.........se mai face ceva in galati in afarA de KAUFLAND,,,, LIDAL
    atat pot oamenii care conduc orasul de 20 de ani, ati vazut vre-o investitie care sa faca productie in galati
    0
    0
    Raportează
  • postat de pentru un cetatean
    Joi, 06 Iunie 2013 09:18
    De unde "ati inteles" ca nu vor fi sali de cinema? Ba dimpotriva, tocmai acesta este motivul investitiei, mai mult de 50% din vanzarile de bilete la Cinemax-ul de la Braila e scos de la galateni. Va fi si cinema, va fi si patinoar, Carefour market, cafenele etc. Va fi mai frumos ca la Braila! :)
    0
    0
    Raportează
  • postat de oarecare
    Joi, 06 Iunie 2013 09:09
    asta vroiam si eu sa zic utd :) IN SFARSIT!

    dar cu Euromall-ul de la gara ce-i cu el ?!?! ar fi trebuit sa fie printre cele mai mari din tara, al 3-lea parca.
    0
    0
    Raportează
  • postat de un cetatean
    Joi, 06 Iunie 2013 08:40
    Din cate am inteles in proiect nu sunt prevazute si sali de cinematograf drept urmare mie nu-mi va influenta prea mult traiu acest malll...
    0
    0
    Raportează
  • postat de utd
    Joi, 06 Iunie 2013 08:01
    In sfarsit...
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.