Gălăţenii au mai redus cheltuielile pe MAȘINI ”de fiţe”

Gălăţenii au mai redus cheltuielile pe MAȘINI ”de fiţe”
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Vara e perioada din an în care gălăţenii au cel mai mare apetit pentru cumpărat maşini. Nu-i doar părerea noastră, ci o realitate pe care o demonstrează statisticile Direcţiei Regim Permis de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Iar în vara lui 2016, gălăţenii s-au întrecut, parcă, la cumpărat şi înmatriculat maşini. Dacă în iunie piaţa a fost cam aceeaşi, comparativ cu perioada similară din 2015, în iulie numărul de maşini înscrise în trafic a crescut cu 25 la sută (ajungând la 802), iar în august a înregistrat o creştere de 29 la sută, faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Per total, alte 2.330 de maşini noi şi second hand au devenit parte a parcului auto gălăţean, doar în lunile de vară ale acestui an. Interesant este, însă, că faţă de anii trecuţi a scăzut apetenţa pentru lux. Sigur, s-au înmatriculat în fiecare lună de vară zeci de maşini nemţeşti puternice şi scumpe, cum ar fi cele fabricate de Mercedes, Audi şi BMW, în diverse modele, motorizări. Dar pentru cine vrea să se asigure că lumea va întoarce capul după maşina sa, la semafor, aceste branduri de renume mondial s-ar putea să nu mai fie suficiente. Nu de alta, dar când ai şi Ferrari în oraş, trebuie să vii cu ceva nou, ca să atragi atenţia!

În iunie, spre exemplu, s-au înmatriculat doar două maşini din care mai rar vedem pe străzile din oraş. Prima, un Maserati Ghibli M156 fabricat în 2015, o maşină cu un motor alimentat cu motorină, cu o putere de 274 de cai putere. Preţul unei astfel de maşini pleacă de pe la 67.000 de euro şi urcă, în funcţie de motorizare şi dotări. A doua maşină mai puţin întâlnită pe străzile noastre a fost un Ford Mustang fabricat în 2016, cu un motor de 242 de cai putere, alimentat cu benzină. Preţul de pornire al acestei maşini e ceva mai mic, pornind de pe la 35.000 de euro. Totuşi, preţurile cresc şi la Ford Mustang, în funcţie de motorizate şi dotări, până spre 50.000 de euro.

Nici iulie n-a fost vreo lună a luxului. Singura maşină pe care să n-o mai fi văzut pe străzile noastre (sau, oricum, nu prea des) a fost una de epocă, un MG Midget din 1978.

În august, pe de altă parte, adică în luna cu cea mai mare creştere a numărului de maşini cumpărate, fiţele aproape că au lipsit. Bineînţeles, cu excepţia maşinilor nemţeşti despre care am vorbit deja. Mercedesuri s-au cumpărat, chiar şi noi (dar nu din clase ultra exclusiviste cum ar fi G), BMW-uri au fost (dar nu din serii M, ca în anii trecuţi).

Poate că cine a avut bani să îşi cumpere un bolid în anii trecuţi, a decis că merită să se mai dea tot cu el şi în vara lui 2016...

Citit 3199 ori Ultima modificare Marți, 25 Octombrie 2016 00:05

2 comentarii

  • postat de Addams Scrub
    Luni, 24 Octombrie 2016 20:35
    82.137.39.***
    Ei, au cumparat unii de la altii, nu le-au mai radiat si au ramas cu numerele alea de la fostii propietari. GL 86 SEX; GL 99 BMW; GL 80 ASS
    GL 77 FIS ...
    0
    2
    Raportează
  • postat de dincu
    Luni, 24 Octombrie 2016 16:24
    89.137.139.***
    Nu prea se mai fac bani din droguri, prostitutie, trafic, furturi si de asta baietii nu prea mai au bani de masini luxoaxe si scumpe. Hai cu loganu!
    0
    10
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.