La ora 11.00 s-a închis circulaţia pe drumul naţional 24D Galaţi-Cuca-Bălăbăneşti întrucât sunt sectoare de drum pe care se circulă deja doar pe o singură bandă din cauza sulurilor de zăpadă şi există riscul blocării în trafic a maşinilor. Se lucrează pe acest segment cu trei autobasculante cu lamă, o volă şi o autofreză, dar intervenţia este foarte mult îngreunată de viscolul puternic.
La ora 12.00 se întruneşte Comandamentul de iarnă, în videoconferinţă cu primul ministru, iar la ora 13.00 se va reanaliza situaţia pe DN24D şi dacă va exista posibilitate de redeschidere a traficului.
Varianta alternativă este pe relaţia Galaţi-Tecuci-Bârlad, mai lungă cu aproximativ 30 km, dar pe care se circulă în condiţii de siguranţă.
S-a închis circulaţia pe DN24D Galaţi-Cuca-Bălăbăneşti Scris de Nicoleta Onofrei

Etichetat cu

Nicoleta Onofrei
Articole recente - Nicoleta Onofrei
”Viaţa liberă” - un fel de a fi de care îmi e dor Ce primării gălățene NU au contracte de SALUBRIZARE După o lună de zile: În Micro 17, GUNOIUL este neclintit Aliaţi de campanie: CANDIDAT LA PRIMĂRIA GALAȚI, Nicuşor Ciumacenco vrea rezolvarea problemelor cu ajutorul universitarilor CINEMATOGRAFUL de la Shopping City, tot la nivel de discuţii, dar mai avansate
Mai multe din această categorie:
3 comentarii
-
postat de XVineri, 21 Decembrie 2012 00:20A fost o data un drum judetian care daca nu era intretinut si deszapezit primul era sigur intre primele cinci drumuri judetene, Si iata ca soarta trista a facut sa fie luat in colimator de vanzatorii de rovinete ,pasamite drumul judetian respectiv daduse mana cu prelungirea lui din judetul Vaslui si permitea legatura de la Galati la Vaslui fata rovineta .Cum incepuse sa fie tot mai cautat de amaratii care nu aveau bani de rovinete ,a devenit, intr-o zi din ultimul an al guvernului Tariceanu ,drum national ,denumit pompos DN24 D.Ar fi avut multe sanse sa ajunga circulat intens ,mai scurt cu 30 Km decat varianta prin Tecuci , traversand numai sapte localitati ,fata de 16 (unele se tin lant 40Km) ,avantaje demne de luat in seama. Nu a fost sa fie asa fiindca drumul nostru a ajuns din aproape primul in judet ,sigur ultimul din Directia Regionala de Drumuri Nationale Iasi ,cu toate necazurile inerente locului codas , intretinere aproape inexistenta , parazapezi nici vorba , dezapezire dupa ce se termina operatiunea pe toate celelate drumuri nationale .Drumul nostru a ajuns sa se uite cu invidie la drumurile judetene adiacente ,mai bine intretinute ,unele chiar modernizate si dezapezite.Cu lacrimi si durere in suflet ,drumul nostru cere retrogradarea la categoria de drum judetian ,asa cum orasul Beresti vrea sa fie o comuna mai mica ,ceea ce si este. Fortata putin ,merge zicala : decat codas la oras(nationale) mai bine in sat fruntas (judetene ).00
-
postat de nicu ghebosuJoi, 20 Decembrie 2012 14:21mai bine l-ar defrisa,ca tot nu se ocupa nimeni de el,numai se iau salarii penru acest drum,pentru care platim rovineta,da la galati pana la barlad nu exista parazapezi,nu se face nimic,cand ninge se inchide,cine are contractul de deszepezire si cati bani i-a firma ca sa se inchida drumul00
-
postat de costiJoi, 20 Decembrie 2012 12:21Oare vom avea vreodata in judetul Galati un utilaj care toaca zapada si o arunca la 10-20 metri distanta, asa cum au toate tarile civilizate? Chiar trebuie sa vedem astfel de utilaje doar in filme?00