PD-L vrea desfiinţarea tramvaiului pe strada Mihai Bravu!

PD-L vrea desfiinţarea tramvaiului pe strada Mihai Bravu!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Linia este „ilegală” şi ar prăpădi 550.000 de euro, spune consilierul Viorel Trif * Casele de patrimoniu, în pericol de la vibraţii *

Consilierii locali PD-L propun administraţiei desfiinţarea liniei de tramvai de pe strada Mihai Bravu, a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, consilierul Viorel Trif.

Strada are clădiri de patrimoniu de secol XIX, ce sunt afectate de trafic în structura de rezistenţă, în special pe tronsonul dintre strada Basarabiei şi strada Gării. Consilierul a citat măsurători făcute de Agenţia pentru Protecţia Mediului precum şi Grupul de Măsurători şi Diagnoză SRL Galaţi, care spun că nivelul vibraţiilor produse de tramvaie „depăşeşte cu mult limitele legale admise”. Locatarii au adresat mai multe memorii către conducerea Primăriei, consilierul dând exemplul unui memoriu semnat de 32 de persoane din zonă.

Consilierii PD-L nu sunt de acord cu soluţia propusă de primar, aceea de a moderniza linia de tramvai, pentru care s-a făcut şi un studiu de fezabilitate, costurile viitoarei lucrări fiind de 860.000 euro, din bani publici.

Consilierul declară că reparaţia străzii, fără şine  de tramvai, ar aduce o economie de 550.000 euro şi că studiul făcut de Primărie nu ţine seamă că „este ilegală amplasarea liniilor de tramvai pe străzi de categoria a treia”, adică pe străzi înguste, ca Mihai Bravu. În plus, solul moale nu este potrivit să susţină greutăţi mari, chiar cu o zi înainte de conferinţa de presă de ieri o maşină căzând într-o gaură din carosabilul străzii, a mai spus consilierul.

Dar aceasta înseamnă practic desfiinţarea liniei de tramvai care face în prezent şi de foarte multă vreme legătura cu gara! Tramvaiele nu cară mai mult şase-şapte persoane odată, în timp ce legăturile auto spre gară şi blocurile ANL sunt suficiente, a precizat consilierul PD-L: 11 linii de transport în comun, din care 6 asigurate de Transurb, iar restul de particulari.

De asemenea, s-ar putea înfiinţa o staţie de tramvai pentru linia care trece viaductul, chiar înainte de începutul acestuia, scara care coboară în gară fiind în apropiere, mai propun democrat-liberalii gălăţeni

Citit 1673 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.