* Dănuţ Busuioc se bate în Justiţie de doi ani jumătate şi pentru doborârea deja defunctului fabulo-brand… *
Gălăţeanul Dănuţ Busuioc, inginer, preşedintele Asociaţiei „JOB”, s-a adresat Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cerând anularea brandului turistic al României – „Land of choice”. El a propus în schimb preluarea din oficiu a unei propuneri proprii, care are în primul rând calitatea de a fi complet gratuită.
Pe lângă anularea brandului… Udrea, adică cel turistic, Busuioc cere rezolvarea problemei brandului de ţară, moartă-n păpuşoi, dar fără forme legale, şi preluarea ca brand turistic al celui propus de asociaţia gălăţeană: „România-Fascinaţia phi”.
Nici propunerea gălăţeanului nu ne dă pe spate, dar măcar nu costă nimic! Şi, trebuie să recunoaştem, nici „Fabulospiritul” plătit pe bani grei în mandatul trecut, nu a propulsat România pe culmile mediatizării internaţionale.
Asociaţia „JOB” se judecă de doi ani şi jumătate, contestând brandul de ţară, în instanţele judecătoreşti gălăţene şi de doi ani a înaintat o sesizare pe răspundere ministerială împotriva primului-ministru de atunci, sesizare „îngheţată” la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie a României. Un verdict, pozitiv sau negativ, n-a venit însă, deşi s-au perindat între timp guvernele: Tăriceanu 1, Tăriceanu 2 şi Boc.
Justiţia seamănă, se vede, cu o căruţă încărcată peste poate cu dosare, timpul nefăcându-i însă pe prea mulţi să renunţe la acţiunile lor, chiar dacă cei chemaţi în instanţă, cum este acum şi Guvernul Tăriceanu, nu mai există…
Măcar brandul „România-Fabulospirit” a fost „retras şi datorită acţiunilor noastre în justiţie”, susţine Busuioc.
Foto: Mediafax