Dau un regat pentru un autocar!

Dau un regat pentru un autocar!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Aşa ar fi putut spune directorul Teatrului Dramatic, actorul Vlad Vasiliu, la recenta şedinţă Consiliului Local încercând să-i convingă pe aleşi de necesitatea acestei investiţii.

Consilierii s-au cam târguit la aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru achiziţia unui autocar necesar Dramaticului, dar până la urmă au spus „Da”.

Teribil ghinion a mai avut şi Dramaticul, cu autocarul luat în leasing pe care l-a avut!

L-a împrumutat anul trecut pentru o deplasare la Pessac, în Franţa, Centrului Cultural „Dunărea de Jos” şi autocarul a „pierit” într-un incendiu.

Pentru că Dramaticul nu mai are cu ce să plece în turnee sau la concursuri, Vlad Vasiliu a propus achiziţia unui autocar rulat, Euro3, cu 45 de locuri, capacitate cilindrică maximă de 13.000 cmc şi un consum de carburant de maxim 28 l/100km, în următoarele condiţii: avansul în valoare de 180.000 lei suportat de la bugetul local, ratele lunare plătite din venituri proprii ale teatrului, timp de 3 ani.

Consilierii PC, în frunte cu Florin Gasparotti, au obiectat că 110 mii de euro pentru un autocar Euro 3, cu un consum important de combustibil, care nici nu poate părăsi ţara, reprezintă un cost prea mare:

„Gândiţi-vă la salariile din Primărie şi la câte nevoi de bani sunt în acest moment!”.

PC a propus un amendament ca în aceeaşi sumă să se achiziţioneze un autocar nou, propunere eminamente utopică.

„Nu e afacerea mea!”

Vlad Vasiliu şi-a apărat interesele: „Noi am căutat şi am mers pe ce e mai ieftin şi foarte bun. Nu e vorba de un autocar vechi”.

„Propunerea noastră vizează un autocar nou care nu are parcurşi decât 1.000 de km. Nu ţinem la acest autocar, Doamne fereşte, nu e afacerea lui Vlad Vasiliu sau a altcuiva”.

„Vrem un autocar care să satisfacă nevoile instituţiei şi nu numai ale noastre, ci pe ale tuturor instituţiilor de cultură”, a declarat Vasiliu.

Aleşilor li s-a amintit că pentru autocarul incendiat, societatea asiguratoare a virat la bugetul local suma corespunzătoare, de vreo 25.000 de euro.

Plata autocarului se va întinde pe trei ani, iar din comisia de licitaţie vor face parte şi reprezentanţii Primăriei, care vor alege cea mai bună şi mai ieftină ofertă.

Citit 663 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.