Reducerea caloriilor la fiecare masă. O nouă strategie eficientă pentru a pierde în greutate

Reducerea caloriilor la fiecare masă. O nouă strategie eficientă pentru a pierde în greutate

În ciuda rezultatelor cercetării, de cele mai multe ori este greu de contorizat caloriile pe care le conţin diferitele alimente Internet
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fii primul care postează comentarii!

Stabilirea unei ţinte-limită a numărului de calorii la fiecare masă, în locul caloriilor consumate pe durata unei întregi zile, s-ar putea dovedi o strategie mai eficientă de pierdere în greutate. Oamenii de ştiinţă care au efectuat un studiu pe această temă vin cu explicaţii.

Cercetători din Marea Britanie şi SUA, citaţi de agerpres.ro, sunt de părere că persoanele care urmează un regim de slăbit şi respectă o limită a numărului de calorii consumate la fiecare masă au mai multe şanse să slăbească, comparativ cu persoanele care urmează o strategie care impune o limită a caloriilor consumate pe parcursul unei zile, potrivit unui studiu desfăşurat de "Warwick Business School". Două grupuri de 50 de participanţi au primit din partea specialiştilor fotografii cu mâncare, însoţite de sugestii privind numărul de calorii din fiecare farfurie. Participanţilor le-au fost oferite, de asemenea, informaţii legate de numărul de calorii recomandate zilnic în funcţie de sex şi de vârstă şi, ulterior, au fost rugaţi să îşi stabilească în mod independent propriul buget de calorii.

Strategia face diferenţa

Potrivit rezultatelor publicate în "Journal of Consumer Research", persoanele care au stabilit o limită a caloriilor pentru fiecare masă şi gustare au avut un consum mediu general de 1.528 de calorii pe zi. Persoanele din al doilea grup, care au stabilit o limită a caloriilor pe zi, au avut un consum mediu general de 2.011 calorii pe zi. Subiecţii care au respectat limita de calorii pentru fiecare masă în parte au consumat, în medie, de 1.417 calorii pe zi, cu 219 mai puţine decât cei care au stabilit o limită pe zi a numărului de calorii.

„Cei cu buget zilnic de calorii au redus cantitatea calorică la mesele în cazul cărora au considerat că exista cel mai mare risc de a mânca excesiv, precum cina sau gustările, dar nu au luat în considerare celelalte mese. Cei care au urmat „un buget“ pentru fiecare masă în parte au redus numărul de calorii la toate mesele, ceea ce a redus aportul zilnic'', a explicat doctorul Miaolei Jia, profesor asociat la "Warwick Business School", conducătorul studiului.

Citit 616 ori Ultima modificare Duminică, 15 Septembrie 2019 13:38

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.