Guvernul intenționează să deruleze o campanie de promovare turistică la televiziune și online în Marea Britanie și Germania, unul dintre obiective fiind creșterea notorietății României ca destinație turistică pentru city break. Statul susține că cele două țări generează un număr mare de turiști pentru România și au un potențial ridicat atât economic, cât și în privința consumului de publicitate TV-online.
Informațiile apar într-o consultare de piață lansată de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului pentru achiziția acestor servicii, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
La TV, publicul țintă este reprezentat de femei și bărbați aparținând piețelor țintă Marea Britanie și Germania, 30-65 de ani, cu studii superioare și venit mediu și peste mediu, cu afinitate pentru călătorii. În zona online & influenceri, publicul țintă este reprezentat de femei și bărbați aparținând acelorași piețe țintă, 25-40 ani, cu studii superioare și venit mediu și peste mediu, interesați de călătorii, bilete de avion, geografie, vacanțe, știri externe, gastronomie internațională.