Reîncep lucrările în Gara Galaţi
Foto: Foto: Bogan Codrescu

Reîncep lucrările în Gara Galaţi
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

 

Săptămâna viitoare încep lucrările de extindere a peroanelor din Staţia CF Galaţi, a anunţat, marţi, directorul regional al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, Laurenţiu Seceleanu. "Este o lucrare complexă, care presupune mutarea stâlpilor de electricitate, prelungirea şi renumerotarea peroanelor, finalizarea pasarelelor de acces la peroane etc", a explicat Seceleanu.
Aceste lucrări fac parte dintr-un proiect mai amplu, aprobat în 1988 de Consiliul de Stat comunist şi demarat în 1991, care a inclus şi construirea unei gări noi şi a unui dispecerat feroviar la Galaţi şi electrificarea liniei duble de cale ferată Barboşi-Tecuci-Doaga. Proiectul nu s-a încheiat nici acum, pentru că banii de la stat au venit cu ţârâita. "Au mai rămas de executat lucrări în valoare de 123 de milioane de lei, între care se numără şi sistematizarea dispozitivului de linii şi a peroanelor din Staţia Galaţi. Lucrările vor continua în limita alocaţiei de la bugetul de stat pe 2012, în cuantum de 10,2 milioane de lei", declara, în august, Seceleanu.
Lucrările din Staţia Galaţi, demarate cu ani în urmă de Unicom, vor fi continuate de o firmă specializată în sistematizarea liniilor şi a peroanelor.

 

Citit 3933 ori Ultima modificare Marți, 11 Septembrie 2012 17:40

8 comentarii

  • postat de Fresnescu Ionel
    Miercuri, 25 Septembrie 2013 10:38
    79.117.179.***
    Mai bine la Galati s-ar face o gara subterana , foarte cocheta cum le place galatenilor sa spuna , cu locuri rezervate pentru eternitate ,celor care vor sa intre in ea , sa fie o zona linistita pentru indivizi ca sergiu onofrei gabriel in care sa intre el cu toata familia lui si cu tot meamului de muisti.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Elena Doamna
    Marți, 18 Septembrie 2012 20:52
    Voi aveti idee ce inseamna o investitie? nu va ganditi ca orasul asta a fost condus de PSD ,iar in ultimii 12 ani primar a fost Niciolae??? Voi stiti ca atunci cand a trebuit sa vopseasca gara in stabilirea culorilor s-a bagat si Niciolae, pe considerente de arhitectura si alte vrajeli????
    Ce visezi tu FLO comunistule vrei un director ca in timpul comunistilor ??? Eu nu vreau asa ceva ,...cred ca alternativa la directori ar trebui sa fie si ca la guvernare... periodica ....Filimon a fost director 9 ani ,iar inaintea lui au mai fost doar vreo 2 tot tartanosi si mai in varsta , nu crezi ca e de ajuns?????
    Pe Ciumacenco nu l-a vrut nimeni ca e prea tanar ,pai hai fratilor sa ne hotaram ori mergem cu fosilele de Filimon, Popescu, Ciotarca, Dumitru Sandel,Mihai Stefan mai nou venit la marfa alta somitate basinoasa si tartanoasa ori mergem pa mana unor tineri ca Ciumacenco ,Varlan,Buciuan sau care or mai fi ei.
    0
    1
    Raportează
  • postat de FLO
    Miercuri, 12 Septembrie 2012 21:53
    10.2 mil, dupa ce vor fi bine distribuite prin diferite buzunare, vor ajunge probabil pt taierea copacilor crescuti pe locurile unde ar trebui sa fie liniile, si eventual inlocuirea patului de piatra, ca acum este aproape pamant dupa ani si ani de stagnare! Apoi vom mai astepta inca 15 ani o alta ratie de 10 milioane, numai bune de repetat operatia! Daca de la revolutie si pana acum aveam vreun director competent la regionala Galati, probabil erau de mult terminate aceste lucrari incepute de Ceausescu : electrificarea Barbosi- Tecuci, tunelurile si gara cfr!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Tudor
    Miercuri, 12 Septembrie 2012 13:55
    Nu merg link-urile direct de pe acest site ca asa le place sa cenzureze tot. In loc de cele patru stelute scrieti h t t p (legat) in fata link-urilor.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Tudor
    Miercuri, 12 Septembrie 2012 13:52
    Si pasarela subterana e o idee, dar e bine sa faca ca in Gara de Nord din Bucuresti. Liniile noi trase aproape de gara sa aiba un capat, iar lumea sa mearga la fiecare linie prin fata acelor capete, unde va fi ba locomotiva (cand trenul vine in gara), ba spatele ultimului vagon (cand acesta este garat ).
    (imagine cu capatul liniilor) http://s1.postimage.org/44veq7tzk/P1070650.jpg
    (aici spatiul din fata liniilor, care sunt in dreapta) http://3.bp.blogspot.com/_6vQUmqm2JkQ/THqKpT09b7I/AAAAAAAAFhQ/oGcI37YU380/s1600/gara+de+nord.jpg
    Acest proiect ar fi cel mai ieftin.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Scutaru
    Miercuri, 12 Septembrie 2012 12:57
    Orase mai mici ca Galatiul benefiaciaza de pasaje subterane noi si lunimate (Brasov, Ploiesti, Vaslui) iar noi nu avem nici macar de la iesirea din gara pana la tunel cale ferata dubla electrificata si doar o jonctiune cu cea industriala! Mai frumoasa era gara in 1994 cu liniile 13-16 in lateral. Cladirea garii actuale are aspect de piata agroalimentara, iar melodia care precede anuntarea trenurilor este jalnica! Evreii ca Basescu, Boagiu, Mitrea, Berceanu isi dau mana la dineuri sofisticate si incarcate peste refuz in timp ce noi calatorim cu viteze mult mai mici decat in urma cu 100 de ani!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Galatean pt. @greu
    Miercuri, 12 Septembrie 2012 11:18
    N-ai inteles ca "lucrarile vor continua in limita alocatiei de la bugetul de stat" ?!? Asta inseamna ca vei sari in continuare peste linii, cu bagajele in mana, mult timp si te vei delecta , ca si pana acum, cu privelistea "mirifica" din aceasta gara parasita....... !!! ca si Galatiul dealtfel !
    0
    0
    Raportează
  • postat de greu
    Miercuri, 12 Septembrie 2012 09:35
    sa inteleg ca vom ajunge la peroane pe pasarele ???? cu bagajele dupa noi???? sa ne rupem gatul pe scari ????
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.