Campania VL – „Afacerea ta”: Cum să pui în practică o idee bună

Campania VL – „Afacerea ta”: Cum să pui în practică o idee bună
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Jumătate de secol de ideologie etatistă au indus în societate sentimentul că, întotdeauna, undeva, cumva, trebuie să fie vreun „tătuc” - fie el din zona economică sau din cea politico-administrativă - care să aibă grijă de noi. Este o „boală”, care, din păcate, mai persistă şi astăzi în mentalul colectiv. Din fericire, mai sunt şi oameni care au avut curajul de a-şi lua soarta în propriile mâini şi care au demonstrat că se poate vorbi şi la Galaţi de un spirit antrepreonorial. Nu ne referim aici neapărat la afaceri grandioase, de milioane de euro, cât mai degrabă la acel gen de microîntreprindere care urmăreşte transformarea unei idei bune într-o mică afacere capabilă să asigure iniţiatorilor şi angajaţilor un trai decent şi onest. Dorim, în cadrul Campaniei VL - „Afacerea ta”, ce va fi lansată în curând, să aducem în atenţia publică astfel de exemple de iniţiativă privată, pentru a demonstrat că „se poate şi aşa” şi în speranţa că vor servi - cine ştie? - drept catalizator şi pentru alte iniţiative în mediul privat. Cunoaşteţi firme care ar putea servi drept exemplu pentru „Afacerea ta”? Ce model de afaceri v-ar interesa în mod deosebit, din ce domeniu? Fiţi alături de noi!

Citit 1283 ori Ultima modificare Marți, 25 Septembrie 2012 16:04

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.