GALERIE FOTO / Iată cum va arăta noul mall de la Galaţi
Foto: Sursă foto: NEPI

GALERIE FOTO / Iată cum va arăta noul mall de la Galaţi
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

* Shopping City Galaţi nu va avea cinematograf la deschidere, dar investitorii spun că asta se va întâmpla în scurt timp * Din lista chiriaşilor lipsesc, deocamdată, mărcile Inditex (Zara, Pull&Bear, Stradivarius), dar vor fi prezente branduri precum H&M, C&A, Intersport, Frankie Garage, Benvenutti * KFC vine sigur de la inaugurare şi se poartă în continuare discuţii cu Springtime şi Subway


Noul mall al Galaţiului se va deschide până la finalul lunii noiembrie. Deşi nu va avea chiar de la deschidere mult aşteptatul multiplex, dezvoltatorii promit că această dorinţă a gălăţenilor va fi îndeplinită în scurtă vreme. În schimb, branduri internaţionale cunoscute vor avea magazine încă de la inaugurare.

Ce mărci importante au semnat deja

Potrivit reprezentanţilor companiei New Europe Property Investments (NEPI), zeci de branduri naţionale şi internaţionale vor deschide magazine încă de la inaugurarea Shopping City Galaţi. Evident, lista începe cu Carrefour, care deja a primit de câteva săptămâni spaţiul în gestiune, în acest moment reprezentanţii hipermarketului fiind în plin proces de finisare. Pe lângă "inima" mall-ului, vor mai fi prezente alte 73 de spaţii comerciale. Printre acestea enumerăm Otter, Allshoes, Intersport, Puma, Orsay, Douglas, DM, Yves Rocher, Optiblu, Kendra, B&B, Splendor, Sevda, Top Shop, Animax, Atmosphere, Jolidon, Noriel, Frankie Garage, Benvenutti, Sabon etc. De asemenea, din câte se pare, H&M şi C&A, vor avea magazine încă de la deschiderea centrului comercial. Deşi reprezentanţii H&M au evitat să ne dea un răspuns explicit, din faptul că pe site-urile de recrutări au apărut anunţuri de angajare pentru Galaţi este evident că celebra firmă se pregăteşte de o intrare pe piaţa noastră. Chiar cu două magazine, pentru că un altul este deja, potrivit unor informaţii din urmă cu câteva luni, în pregătire pentru Winmarkt Modern.

În plus, o informaţie confirmată de directorul de comunicare al NEPI, Iulian Rusu, arată că în noul mall vor fi prezenţi doi actori de pe piaţa electronicelor / electrocasnicelor, respectiv Altex şi Domo.

Restaurante şi zonă de agrement

Noutatea pe care o aduce Shopping City Galaţi este aşa-numitul "food&entertainment court". "Deja am semnat cu cei de la KFC şi suntem în discuţii cu Springtime şi cu Subway. De asemenea, purtăm negocieri şi cu o reţea locală, este vorba despre lanţul Passage, care ar dori să fie prezent în Shopping City Galaţi", a declarat directorul de comunicare Iulian Rusu.

Pe lângă restaurante, va mai fi şi o suprafaţă de 1.400 de metri pătraţi pentru entertainment, cu bowling, biliard şi casino. Suprafaţa totală închiriabilă în noul mall va fi, în primă instanţă, de 27.000 de metri pătraţi, la care se adaugă o parcare de 1.400 de locuri. "În acest moment, gradul de ocupare a spaţiilor comerciale este de peste 80 la sută. În mare parte sunt branduri internaţionale, dar şi naţionale, la care se adaugă şi o serie de comercianţi locali, cum este Cornelius.

Spaţiul pentru hipermarketul Carrefour a fost deja predat, iar de la 15 septembrie vom începe să predăm şi celelalte spaţii către chiriaş. Deschiderea am programat-o undeva în a doua jumătate a lunii noiembrie. Că va fi pe 15 sau pe 30 noiembrie, vom vedea", a mai spus Iulian Rusu.

Cine lipseşte deocamdată

Cinema City nu va fi prezentă încă de la inaugurarea centrului comercial, însă, potrivit reprezentanţilor NEPI acest lucru se va întâmpla într-un viitor destul de apropiat. Adică exact aşa cum s-a întâmplat şi la celălalt mall din zonă, Promenada, de la Brăila. Acelaşi lucru se va întâmpla, din câte se pare, şi cu alte branduri importante, precum Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius sau Massimo Dutti. Contactaţi telefonic luni, reprezentanţii Inditex, cei care deţin aceste mărci celebre, au confirmat faptul că, deocamdată, nu vor deschide magazine la Galaţi, dar studiază posibilitatea intrării pe această piaţă în viitor.

Cine este NEPI

Potrivit finantistii.ro, fondul sud-african de investiţii NEPI, unul dintre cei mai activi investitori de pe piaţa locală în ultimii ani, deţine active de peste 600 de milioane de euro în România, printre cele mai importante fiind clădirile de birouri The Lakeview şi Floreasca Business Park din Bucureşti şi City Business Center din Timişoara, precum şi Ploieşti Shopping City şi Promenada Brăila, dar şi o serie de terenuri pentru dezvoltarea de centre comerciale. Finantistii.ro mai scrie că, în primul semestru al anului 2013, NEPI a înregistrat un profit atribuibil acţionarilor de 21,7 milioane euro, cu 51 la sută peste câştigul din perioada similară a anului trecut, de 14,3 milioane euro. Potrivit situaţiilor financiare transmise Bursei de Valori Bucureşti, încasările din chirii şi alte venituri din exploatare au crescut cu aproape 30 la sută, la 23,1 milioane euro, de la 17,8 milioane euro în primele şase luni ale anului trecut. De asemenea, costurile cu exploatarea investiţiilor imobiliare au avansat cu 40 la sută, de la 4 milioane euro, la 5,6 milioane euro.

CITEŞTE ŞI: Shopping City Galaţi adună CV-uri pentru angajări la care au acces toate firmele din noul mall de pe Coşbuc

Citit 47514 ori Ultima modificare Miercuri, 11 Septembrie 2013 11:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.