Băsescu a înfrânt în războiul cu ţara

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ne-am făcut de râsul lumii. Tot scandalul – căci scandal a fost! – cu demiterea preşedintelui Traian Băsescu reprezintă, de la mineriade încoace, cea mai grea palmă plesnită peste obrazul democraţiei româneşti. Cu o furie demnă de o cauză mai bună, clasa politică din România şi-a ridicat poalele în faţa mapamondului, aducând pe benzile de ştiri ale agenţiilor de presă internaţionale informaţii şocante, cam ca pe vremea de glorie a juntelor militare din America latină.

Tonul acestei mizerii l-a dat, evident, Traian Băsescu. Preşedintele proaspăt reconfirmat (Curtea Constituţională a invalidat referendumul de demitere) a făcut totul pentru a fi recunoscut ca tătucul naţiunii. După modelul Putin-Medvedev, el a încercat să facă din actul de guvernare un capriciu personal cu profunde accente dictatoriale.

Traian Băsescu s-a vrut un fel de Ceauşescu mai uman, care nu pune carnea şi pâinea pe cartelă, dar care controlează la fel de drastic toate „structurili” statului român. Nu i-a ieşit, iar speranţa mea sinceră e că a înţeles ceva – cât de puţin - din tot acest balamuc pe care tot el l-a provocat. Nădăjduiesc că în cei doi ani de mandat pe care-i mai are va fi un garant al democraţiei, nu un uzurpator al ei. Însă speranţa moare ultima, iar calul bătrân nu se mai învaţă la ham, aşa că, realist vorbind, nu cred că preşedintele reconfirmat se va da pe brazdă. Din nenorocire, căinţa şi iertarea nu-i stau în caracter, iar faptul că 7,5 milioane de români (adică mult mai mulţi decât l-au ales) i-au spus „pleacă” nu i-a temperat, ci i-a adâncit ura.

De cealaltă parte a acestui război isteric descoperim însă, din păcate, destui inşi cu aceleaşi năravuri ca şi Băsescu. Nu aş putea afirma, fără să mă ruşinez, că l-aş visa pe Crin Antonescu ca fiind preşedintele ideal. Nici pe departe! În scurtul interimat de care a avut parte la Palatul Cotroceni, Antonescu m-a dezamăgit profund şi mi-a demonstrat că, nu de puţine ori, cam vorbeşte gura fără el, că nu e în stare să-şi respecte funcţia şi interlocutorii (vezi întârzierile impardonabile la diversele ceremonii solemne în care a fost implicat), că este uneori cel puţin la fel de arogant ca duşmanul său de moarte.

Însă cel mai grav lucru este acela că Antonescu pare să nu fi înţeles esenţa democraţiei: dialogul politic nu poate fi înlocuit de părerea ireductibilă a unei singure persoane. În opinia mea, el va rămâne în istorie cu zicerea „ori eu, ori Băsescu”, expresie care îmi aduce aminte – respectând proporţiile - de Ludovic al XIV-lea, ce a rezumat democraţia, în disputa sa cu Parlamentul francez, la celebra formulă „Statul sunt eu”. În aceste condiţii, nu pot fi convins că Antonescu poate fi un preşedinte mai bun decât Băsescu, aşa cum Băsescu n-a fost mai util ţării decât Ion Iliescu. De fapt, toată hârjoneala asta cu conotaţii războinice are, în final, o singură victimă: poporul român.

Faptul că Uniunea Europeană şi Statele Unite ne-au bătut obrazul în legătură cu această criză politică este un semn că mârlăniile de tip Ferentari au spart graniţele şi au căpătat faimă planetară. După Revoluţie, România a fost considerată rezervorul de oxigen (economic, educaţional etc) al Europei. Între timp, rezerva s-a epuizat, iar în locul gol încearcă să se insinueze, şerpeşte, vechi metehne comuniste vopsite în culori capitaliste. Mă cutremur!

Citit 1972 ori Ultima modificare Marți, 21 August 2012 16:44

27 comentarii

  • postat de Catone
    Miercuri, 22 August 2012 22:57
    Ce prost de robot aveti pe-acolo? Am scris popolar si a aparut cu puncte de suspensie, ca avea ***in cuprinsul cuvintului. Bai, da simandicosi mai sinteti
    0
    0
    Raportează
  • postat de Catone
    Miercuri, 22 August 2012 22:50
    Nasol moment! Pe de o parte, trebuie sa iei act de decizia CCR, pe de alta, te doare sufletul si de ce crede stapinul si patronul tau. Grea decizie! Ce-i de facut in fata evidentelor? Sa ramii si cu cutitul uns si cu slanina in pod, cum iti place. Incepi cu un atac patriotic la Basescu si continui cu niste chestii depreciative la adresa lui Antonescu. Deci, nene, toti sint la fel, v-am spus eu, vedeti ce analist de valoare sint! Imi pare bine ca unele comentarii sint la inaltimea editorialului dumitale, asta-mi demonstreaza ca esti un tip popular. Daca o tii tot asa, s-ar putea chiar sa iesi la pensie de la Viata libera. Acuma, pregateste in tolba si niste abureli pentru cei ce vor pierde sau vor cistiga, cu cit mai cetoase, cu atit mai bine. Nu mai veni cu titluri din alea categorice, gen "Basescule, da-ti demisia!", sa nu te taie de la portie pedelistii, ca tie-ti place sa fii la bucate mereu. Straduieste-te sa pari mai subtil, fa-o pe impartialul, neutrul atoatestiutor, adevaratul om de presa independent! A, sa nu uit, am inteles din material ca patronul dumitale e in tabara liberala ce nu-l agreeaza pe Crin Antonescu. Vezi ce inseamna experienta? Stim sa citim printre rinduri adevaratele mesaje, exact ca pe vremea "Scinteii".
    Hai, dom'le, c-am glumit! Fii tu insuti! Cum sa-ti lasi seful fara sluga ce-i scutura scamele imaginare de pe rever in fiecare dimineata?
    0
    0
    Raportează
  • postat de alfar
    Miercuri, 22 August 2012 20:47
    daca tu, costel cringan, un ziarist cu tuleie de la un ziar local de provincie spui"o sa-l dam jos pe ticalos" si te referi la un presedinte ales de o tara legal si suspendat pina se aplica legea iarasi, inseamna clar ca tara asta nu mai are nici o sansa. o tara care se bazeaza pe legi interpretabile, cu persoane ce o conduc despre care orice putoi de ziarist isi poate permite sa-l faca cum vrea seful sau, nu poate fi privita decit cu scirba de partenerii din EU si NATO. tu stii ca ROMANIA a cerut sa fie primita in aceste institutii si nu invers. tu stii ca ROMANIA are credite enorme pentru ca a distrus economia dupa 90. stii ca pensiile, salariile bugetarilor si investitii pe bani europeni se fac din banii lor. probabil ca si pentru asta basescu e vinovat si ticalos. rusine. nu esti decit o marioneta ce-i este frica de salariu. scirba.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mihai
    Miercuri, 22 August 2012 17:55
    Poate ca ma amagesc singur dar eu nu am vazut ceva sa nu-mi placa la Basescu pana acum. A facut ce a facut si de multe ori si- a recunoscut greselile.
    Poate sunt subiectiv pentru ca foarte tanar fiind am vazut la televizor ce faceau minerii prin Bucuresti si cum le-a multumit Iliescu pentru ce-au facut. Apoi mai tarziu am vazut filmele documentare despre revolutie. Va suna cunoscut ? "Frontul salvarii nationale functioneaza de 6 luni" - declaratie facuta de un general in timpul revolutiei. Atunci pentru ce-au murit in jur de 1000 de oameni ? Pentru Iliescu si PDSR.
    Sau poate nu vad la el trasaturi de caracter pe care sa le am si eu si sa nu-mi placa .. ca sa-mi mentin ideea.
    Cert este pentru mine ca USL nu este o solutie pentru Romania. Cred ca in toamna o sa votez partidul verde.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cora
    Miercuri, 22 August 2012 17:39
    Domnule Crangan, as spune ca prima parte a art. dvs este, argumentativ, corect. Am sa spun cu ce nu sunt de acord: judecarea lui antonescu pe acelasi plan cu basescu. Cand a spus "ori eu ori el" a fost un acces de pur orgoliu masculin, pe care toti barbatii il au din cand in cand. ( fara exceptie). Aceasta afirmatie nu a facut, punctual, niciun rau tarii. Nu a redus salarii, pensii, nu a coborat nivelul de trai. Ceea ce a daunat poporului cu adevarat a fost lipsa de prevedere cu care usl a organizat referendumul, usurinta cu care a acceptat cvorumul desi se stia ca nu mai sunt 18 milioane de potentiali alegatori si faptul ca nu l-a reclamat pe basescu la cedo cand acesta si-a bazat campania pe boicotarea ilegala a exprimarii pop ulare. Au gresit atunci cei de la usl, dar poporul trebuia, era dator, sa indrepte aceasta greseala, prin prezentarea masiva la vot si validarea fara putinta de atac a exprimarii. Atunci abia ar fi fost palmuit basescu si ar fi fost trimis la locul meritat. Dar smecheria intuitiva a marinarului s-a dovedit corecta, romanul s-a speriat de caderea leului ( caci suntem singura natie din lume cu credite in alta moneda decat cea nationala ), de amenintarile din garaj, de ura dirijata catre usl, de lene, de caldura, etc. A-l acuza pe antonescu este o ipocrizie deci. A facut fiecare cat l-a dus capul. Pe roman in general si pe antonescu in special mai putin. :) Dar aveti dreptate in final. E posibil sa mai fie ocazii si, daca nici pana atunci nu va invata romanul mai mult....
    O zi placuta tuturor!
    0
    0
    Raportează
  • postat de FLORA
    Miercuri, 22 August 2012 17:07
    Domnu autor, lasati! Ceea ce am discutat eu cu Cora e alta poveste decit ati scris dumneavoastra. Chestie de nuanta!
    0
    0
    Raportează
  • Miercuri, 22 August 2012 17:03
    Argumentatia ta e corecta, insa ma mira peste poate un lucru: in final ai ajuns, de fapt, exact la concluziile trase de autorul acestui articol, pe care initial il criticai vehement! E cumva funny rostogolirea argumentelor tale catre o zona pe care initial o contestai.
    Si as mai completa cu ceva: nu cred ca trebuie sa-l privim pe Basescu ca pe o fatalitate! Sunt convinsa ca dupa parlamentare o sa avem din nou sansa sa-l dam jos pe ticalos. Iar de data asta cvorumul va fi cel necesar.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cora
    Miercuri, 22 August 2012 16:35
    Flora, pana una alta nu ne-a intrebat nimeni pana acum daca il vrem pe antonescu sau nu.... si incepand de ieri nici nu mai e cazul vreo doi ani de azi inainte, asa ca aprecierile asupra lui sunt gratuite, inutile si diversioniste. Nu ne poate face nici bine, nici rau. Ceea ce nu putem spune despre basescu. Sigur ca referendumul a fost esecul usl-ului in cel mai jalnic mod si ca circul de ambele parti a fost daunator, distructiv pentru intreaga tara tocmai pentru ca a fost inutil, caci basescu a ramas. Dar intorcandu-ne din nou la spiritul civic.... iti inchipui ca asemenea personaje ar ajunge in varf in vreo alta tara, de pilda Germania? Pai le-ar inghiti neamtul de rand cu fulgi cu tot. Romanul insa nu merge la vot ca nu-i pasa, nu alege cu cap ca i se pare prea putin important.... si tot asa. Si, in general, capata ce merita.
    0
    0
    Raportează
  • postat de FLORA
    Miercuri, 22 August 2012 16:22
    CORA
    eu am votat DA, deci pentru demiterea lui Basescu. Nu-l mai vreau pe Basescu! Insa Antonescu nu inseamna niciun fel de progres. Mai bine Geona sau Tariceanu sau mai stiu eu cine. Antonescu a avut nevoie de foarte putin timp pentru a demonstra de ce e in stare. Si-a dat arama pe fata mai iute decit nemernicul de Basescu!
    0
    0
    Raportează
  • postat de cora
    Miercuri, 22 August 2012 16:16
    Flora, Flora, pai cum pot eu sa pun egal intre unul si altul, cand basescu a condus tara timp de opt ani cu rezultatele ce se vad si antonescu nu? Sigur, putem sa asteptam sa apara presedintele potential perfect si, pana atunci, sa-l pastram pe basescu in functie ca sa-si mai faca de lucru cu una, cu alta, poate ii vine sa ideea sa joace Romania la cazino undeva in Vegas si sa ajungem pamant de deseuri pentru americani iar romanii rezerva de organe. Dar era mai bine sa-l fi dat jos si sa cautam un om gospodar si moral care sa conduca tara daca nu ne placeau antonescu, diaconescu sau altii care s-au grabit sa iasa in fata. Nu? Dar noi nuuuu, suntem sado-masochisti!
    Recunosc ca eu m-am bucurat ca a iesit asa. Avem conducatorul pe care-l meritam si care ne reprezinta... si mai ales cel care ne cunoaste slabiciunile cel mai bine si le va intoarce in continuare impotriva noastra, cum ar fi cea de iresponsabilitate civica. Caci el e presedintele celor absenti de la vot. Nu?
    0
    0
    Raportează
  • postat de cora
    Miercuri, 22 August 2012 16:00
    Mihai, pai vad ca gandesti, bravo! Idei ar fi... cata frunza si iarba in zona noastra, ca presupun ca esti galatean. Avem cel mai mare potential agro-industrial din tara, ceva incredibil: pamant manos inconjurat de ape si de canale de irigatii, ( la noi nu e voie sa fie seceta ), transport pe apa, pe uscat, posibilitate de import-export, avem de toate, numai minte de gospodari nu avem, sau minte sa alegem unii. Aici trebuia sa curga lapte si miere pe Dunare si noi am ajuns mai rau ca Braila. Ai nostri mai-mari trimisi la Bucuresti au treburi mai importante decat urbea noastra: sa masluiasca liste electorale, sa excrocheze oameni in afaceri imobiliare oneroase, ne mai trebuie si cativa traficanti de tigari si ne decredibilizam complet. Iar la nivel de tara, sa-i intrebi pe basescu si pe clica lui asa: ati fost la putere timp de opt ani, enumerati zece lucruri pe care le-ati facut bune pentru tara. Iti spun eu, nu au facut nici macar trei. Atunci, jos cu ei. Vor veni altii si, daca vor face la fel, vor cadea la fel, inclusiv cu consecintele juridice de rigoare. ca borfasi si hoti sunt peste tot, e si o vorba, cine imparte, parte-si face, dar prin alte tari mai fac lucruri bune si pentru cetateni, nu numai jaf la drumul mare.
    0
    0
    Raportează
  • postat de FLORA
    Miercuri, 22 August 2012 15:44
    TO CORA
    Argumentaţia ta e corecta doar atâta vreme cât vorbeşti despre Băsescu. Când vine însă vorba despre Antonescu miroşi a partizan PNL. Mie mi se pare că argumentele expuse de ziarist vizavi de impotenta lui Antonescu de a fi preşedinte sunt foarte corecte. Antonescu este un egocentrist paranoic, la fel ca Băsescu. Cei doi seamănă atât de mult şi mă miră peste poate că nu observi acest lucru!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mihai
    Miercuri, 22 August 2012 15:22
    @ cora
    N-am vorbit de lagare de concentrare ? Asta-i singura idee constructiva care ti-a venit ? :))
    Si parintii mei sunt pensionari si maicamea a tinut sa ma convinga sa ma duc la vot oricum as vota. Ok m-am dus dar asta a fost din cauza santajului emotional.
    Nu cred ca vre-un partid din cele de succes acum sunt bune si in fiecare zi apar altele mai nebune ca PP-DD (no comment) de exemplu sau UNPR - o excrescenta PSD + alti traseisti .
    Poate ar fi mai bine sa administram tara ca pe o multinationala. Adica factorii de decizie sa fie premiati si sanctionati in functie de rezultate. Un consiliu de administratie (cate-un reprezentant din fiecare judet )ar putea juca rolul celui care imparte dreptatea pentru cei angajati la stat si prin dreptate vreau sa zic ca cel corupt este dat afara si eventual bagat la puscarie. E doar o idee pe marginea careia as putea discuta ore intregi dar poate sunt multi oameni cu ideii si tot ce le trebuie este un centralizator pentru a iesi ceva bun.

    In legatura cu pensionarii nu stiu ce s-ar putea face altceva decat cresterea numarului de salariati si pentru asta avem nevoie de bani europeni ( de ex o sera pe 2 hectare care ar oferi 6 locuri de munca din care doua permanente costa vreo 300 000 de lei + alimentarea cu apa ) inclusiv de banii celor care muncesc pe-afara si care s-or intoarce intr-o zi sa faca investitii doar daca vor considera ca se merita si ca tara asta a evoluat destul pentru cerintele lor.

    Uite daca tot suntem in criza de salariati am putea aduce niste chinezi cu tot cu fabrica (infrastructura exista la Galati ) sa produca ceva aici si sa plateasca taxe. Probabil le-ar conveni pentru unele produse pentru care e scump transportul ctre Europa.

    Te provoc vino si tu cu o idee oricat de proasta ar fi ... nu ca a mele sunt foarte bune
    0
    0
    Raportează
  • postat de alfar
    Miercuri, 22 August 2012 15:08
    eu nu va mai inteleg, dragi tovarasi tineri si de viitor, jurnalisti ai V.L. ori vreti sa discreditati un ziar "independent" prin articole vadit partinitoare ori chiar va este frica de cineva. un ziar independent trebuie sa aduca la cunostiinta cititorilor lucruri adevarate si verificate. cititorii isi fac o parere si o sustin. voi nu faceti decind cu timpenia asta politica ce ne va duce in saracie si risul lumii civilizate decit o propaganda ieftina, murdara spre un singur sens. unde e independenta? eu cel putin va anunt ca incepind cu 01.09.2012 nu mai sint abonat la editia tiparita. e optiunea mea si reactia la faptul ca si daca ati avea dreptate nu o faceti elegant si profesional, asa cum trebuie sa o faca niste jurnalisti ce scriu la aproape singurul ziar judetean si 'INDEPENDENT". asta e. oare chiar nu mai intereseaza tirajul, profitul din care se platesc salarii? e chiar asa de mare miza incit aproape toti cei ce nu va impartasesc parerile vor renunta de a-l cumpara. sint destui sa simtiti la incasari.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cora
    Miercuri, 22 August 2012 14:11
    Mihai, basescu duce intr-adevar o lupta, dar impotriva propriului popor. Pai daca sunt atat de multi pensionari, poate ar fi bine sa-i bagam in lagare de concentrare si sa-i gazam, inainte de a se scumpi gazul, pe ei, pe bugetari, pe cei in somaj, pe copii, pe mamicutze si pe bebelusi. In pol itica romaneasca nu exista dreapta si stanga si nu vor exista niciodata, ci doar alte doua categorii: borfasi si borfasi ticalosi. Ghici ghicitoarea mea din care tabara face parte basescu!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ia mai taca-va gura pdl-acilor!
    Miercuri, 22 August 2012 13:28
    De cand este bashescu de dreapta? Probabil de pe vremea in care era functionar in guvern si apoi ministru in mai toate guvernele! Flota cand vandut-o? Era de dreapta atunci? Sau a devenit de dreapta dupa ce i-a luat PD-ul lui Petre Roman? Dupa ce a distrus o tara si un popor, de ce il apara Merkel si Baroso? Cum isi permit sa se amestece in ceea ce vrea pioporul roman? Sa si-l ia la ei acolo si sa-l lase sa le conduca tarile lor daca este asa de bun! Le va termina si lor economia, le va decima populatia si va fura cu sleahta lui ca si aici! Cum isi permit sa isi bata joc de 7.500.000 de romanii? Le permitem asta? Ce fel de popor suntem? Dictatura mai abitir ca in Coreea de Nord! Asta a facut bashescu in Romania! Si asta doar ca sa fure ai lui! De ce nu s-a facut niciun bilant economic al nenumaratelor guvernari boc, etc? Unde sunt banii pe care i-a imprumutat distrugandu-ne tot viitorul economic? Ce ambasada a altui stat si-a mai permis sa se amestece in politica interna a Romaniei si sa dea verdicte? Probabil ca excelenta sa, ambasadorul SUA la Bucuresti nu stie ca nu are aceasta calitate de a dicta poporului roman ce sau pe cine sa aleaga! Niciun alt stat din lume cu care Romania are acorduri diplomatice nu si-a permis sa judece poporul roman! Ne pare rau, excelenta, dar poporul roman vrea un alt presedinte si a votat pentru asta!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mihai
    Miercuri, 22 August 2012 11:57
    Basescu reprezinta mai mult decat capitanul de vas ajuns presedinte. Reprezinta lupta care se da din 89 incoace contra liniei 2 din PCR si securitate. Lupta pe care de altfel Constantinescu a declarat ca a pierdut-o.
    Consider ca politica lui Basescu e "by any means necessary and sometimes with collateral victims" este singura cale de urmat intr-o tara cu o populatie majoritara de pensionari si un numar de angajati la stat despre care pot sa faca persoane mai abilitate declaratii si comparatii cu alte state din UE sau din lume.

    Iar dumneata domnule ziarist daca intradevar nu esti independent ai face bine sa mai inveti si alte meserii. "Just in case"

    Sau poate ca ti-e doar antipatic Basescu dar sa stii ca atunci cand ceva nu ne place la altii de fapt sunt trasaturi de caracter proprii pe care nu avem putere sa le constientizam asa ca ii injuram pe altti pentru a ne indrepta pe noi. - Parerea mea
    0
    0
    Raportează
  • postat de nedeea
    Miercuri, 22 August 2012 11:33
    alo ..Cringane explica mai clar cine ,,a dat tonul acestei mizerii'' ,Basescu sau parlamentarii USL impreuna cu Ponta si Antonescu care se vroia repede presedinte? Eu parca asa imi aduc aminte.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cora
    Miercuri, 22 August 2012 10:20
    Domnule jurnalist, a imita parerea lui ctp nu este intotdeauna garantia unei pozitii corecte. Inteligenta lui remarcabila da deseori rateuri in fata intelegerii sau a politicii trustului pe care l-a mituit basescu in mod evident. Ar fi mai bine sa va formati o parere personala inainte de a va uita in dreapta sau stanga pentru a vedea ce spun altii.
    "În aceste condiţii, nu pot fi convins că Antonescu poate fi un preşedinte mai bun decât Băsescu". Pai daca basescu a facut atata rau prin confiscarea in folos personal a institutiilor statului dar mai ales prin ura pe care a revarsat-o asupra poporului roman, cum ar putea antonescu, dupa cateva intarzieri si cuvinte aruncate la orgoliu, sa nu fie un presedinte mai bun decat el? Si catelul din fata blocului meu, si personajul negativ din cel mai horror film, si buruiana de la marginea drumului pot fi presedinti mai buni ca basescu. Termenul - cheie este "ura". domnule jurmalist. Cat de naiv ati fi.... invatati asta: cand te uraste cineva, nu are cum sa-ti provoace binele in vreun fel.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Calu_lu_Mercutio
    Miercuri, 22 August 2012 09:36
    TO "FANTOMA TATALUI LUI HAMLET"
    Am impresia ca matale scrii mai mult decit citesti. Ce elucubrezi acolo (ai uitat sa-ti iei pastila?) arata ca esti veche stirpe securisto-comunista. Ca tare bine le mai stii pe cele vechi si te râcâie faptul ca nu le ştii pe cele noi (de, sistemul nu mai cea fost...). M-a lasat paf ideea ta ca ar trebui sa stim noi, cititorii, cine sunt/au fost părintii si neamurile jurnalistilor. Alooo! Domnu!!! Nu suntem la Secu! Deşteptarea! Vremurile voastre, securiştilor, sunt pe cale să se termine. E vremea ca oamenii, inclusiv tinerii care scriu acum în Viata libera, sa fie DOAR EI, pur si simplu, fără să mai conteze DOSARUL DE CADRE SI ORIGINEA SANATOASA. Securistule!!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de nelu
    Miercuri, 22 August 2012 09:21
    Am mare milă de voi drăguților .Se vede de la o poștă că tremurați de frică că în Țară lucrurile au început să funcționeze ca afară .Am o întrebare de ce nu emigrați în Rusia ,Belarus .Țara se Europenizează în ciuda eforturilor corupților de ai opri cursul .Ponta și Antonescu ne demonstrează că nu trebuie să abatem Țara de la o viață corectă unde de ai corupt sau furat nu te mai scapă nimeni .
    0
    0
    Raportează
  • postat de tony
    Miercuri, 22 August 2012 06:12
    cacarau poate merge, linistit la Isaccea ,sa predea istoria referendului.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Fantoma tatalui lui HAMLET
    Miercuri, 22 August 2012 03:51
    Dragi jurnalisti de la "Viata libera", nu ninformati corect, nu sunteti impartiali din start > Nu stim cum ati ajuns sa scrieti la acest ziar local cu inclinatii vadit de stanga . Patronul va dicteaza linia ziarului si de cand a infrant la locale domnul Stan , ziarul a devenit o cronica de familie a echipei Otelul. Calitatea articolelor a scazut foarte mult , nu mai faceti investigatii, aparati proprii corupti si dati foarte corect numai in PDL.Calitatea umana, intelectuala,morala , informationala a scazut mult. Cum au ajuns sa fie angajatii acestui ziar persoane care scriu articole vagi,neinteresante? Cine le sunt parintii , nasii si liderii de partid ? Ati scapat de dinastia PARAPIRU, incompetenti pilosi si fara scrupule care au caracatizat ziarul , ati scapat de eternul, nemuritorul MACOVEI, revolutionarul de fotoliu cu gasca lui de IONITA (CNVA= cea mai buna profesoara, unica vorbitoare de engleza cu iz de IASI din Galati), de nemuritoarea NANU cu urechile si ochii spionand asupra galatenilor ca doar se trage dintr-un neam faimos de " Les amis de nos amis sont de MI", adica DEMI-SECU) si ati facut angajari . Cine sunt acesti "MALADES QUI NOUS GOUVERNENT"? Si mai faceti si comentarii politice , facand gafe dupa gafe in ale scrisului. Mai cititi, documentati-va si......restul va veni de la sine . Fiti cinstiti cu voi insiva ! ( " AND ABOVE ALL, BE TRUE TO THYSELVES").
    0
    0
    Raportează
  • postat de Capitan
    Miercuri, 22 August 2012 03:40
    Traiasca Presedintele Romaniei !
    0
    0
    Raportează
  • postat de America Latina
    Miercuri, 22 August 2012 02:05
    Mai baiatule, dupa ce l-ai balacarit pe presedintele Basescu si ai instigat la ura populimea prin articolele tale in toata aceasta perioada, acum vrei s-o faci pe impartialul. Las-o balta! Nu merge!
    0
    0
    Raportează
  • postat de mihai
    Miercuri, 22 August 2012 01:56
    deacord, Basescu ca politician nu mi-a cazut bine niciodata, din acest punct de vedere nu a depasit conditia de mediocru, nu l-am vazut sa exceleze cu ceva, un populist perfect si manipulador si cred ca-i plac si osanalele ca lui Ceausescu, iar vasul la umplut cand a propulsato pe fica-sa in politica, care nu cred ca Romania are beneficii de pe urma ei. Dar in lumea asta joci dupa niste reguli prestabilite, pierzi castigi politician te numesti, daca s-a spus 50%+ 1, apoi sa fie asa. Dupa logica celor de la USL de nu a fi deacord cu decizia CC, extrapoland, puteam sa nu fim deacord cu nici una din alegerile anterioare si toti cei care pierdeau sa scoata lumea in strada la proteste. Nu mi-a placut ca Basescu a fost ales presedinte cu 5 milioane de voturi, lam blagoslovit cum am putut , dar l-am acceptat. Pericolul mai mare vine din partea USL, pentru ca acolo este ideologie inradacinata care se transmite la generatia tanara de politicieni , care defapt s-a si vazut in iesirile verbal-dementiale ale lui Crin si Ponta, politicianul inainte sa scoata o vorba trebuie sa gandeasca de doua ori, daca-i gangav i se iarta, daca spune prostii nu se uita, i-l descalifica. Citeam intr-un ziar central o expresie de Lenin "IDIOTI UTILI", m-am sitit in aceasta categorie pana la mineriadele lui Iliescu, cine nu a inteles sa ramana cu el
    0
    0
    Raportează
  • postat de 13 iunie
    Miercuri, 22 August 2012 00:46
    multumesc tovarasilor mineri!
    dupa 10 ani de iliescu, era normal sa revina PSD?
    parerea mea.
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.