Dieta de slăbire trebuie să includă și alimente antiinflamatorii

Dieta de slăbire trebuie să includă și alimente antiinflamatorii
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Atunci când ați decis să urmați o dietă de slăbire este important să începeți să faceți schimbări în alimentație, iar una dintre aceste schimbări ar trebui să fie cea de a consuma mai multe alimente antiinflamatorii.

Deși cercetările sugerează că este posibil ca inflamația să nu cauzeze creșterea în greutate, cei care sunt supraponderali și obezi au niveluri mai ridicate de inflamație cronică, de grad scăzut, în comparație cu cei cu un indice al masei corporale mai mic. Acest lucru se datorează probabil faptului că excesul de greutate este asociat cu niveluri mai ridicate de celule adipoase care eliberează markeri pro-inflamatori. În timp ce exercițiile fizice regulate sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a reduce inflamația cronică, reducerea aportului caloric și respectarea unei diete sănătoase pot reduce, de asemenea, inflamația, potrivit unei analize publicate în Cureus, notează EatThis.

Dacă ar fi să facem un top al alimentelor cu efect antiinflamator, iată ce alimente ar fi pe primele locuri:

Afinele sunt o alegere excelentă pentru pierderea în greutate, deoarece reduc inflamația și previn creșterea în greutate. Sunt sărace în calorii și bogate în fibre, ceea ce ajută la promovarea sațietății și la reducerea supraalimentației. Astfel, conținutul său de nutrienți sprijină sănătatea generală și obiectivele de pierdere în greutate, inclusiv antioxidanții prezenți care ajută la reducerea grăsimii de pe burtă.

Somonul este o sursă excelentă de proteine, care vă sprijină eforturile de pierdere în greutate, deoarece oferă acizi grași Omega-3 care ajută la scăderea inflamației.

Legumele cu frunze verzi, cum ar fi spanacul, varza kale și varza, sunt pline de vitamine și minerale esențiale, cum ar fi vitamina E, acidul folic, fier, vitamina C, betacaroten și magneziu. "Antioxidanții prezenți ajută la reducerea inflamațiilor, iar conținutul ridicat de fibre ajută la reglarea apetitului pentru pierderea în greutate", spune nutriționistul Lisa Young.

Nucile sunt bogate în nutrienți, având un conținut bogat de fibre, proteine, minerale, vitamine și grăsimi sănătoase. "Prezența acizilor grași Omega-3 în nuci ajută la reducerea inflamației în organism pentru a preveni creșterea în greutate", mai spune Young.

Roșiile sunt bogate în vitamine esențiale și minerale, precum vitamina K, potasiu, folați, care promovează sănătatea generală. Nucile și semințele sunt o opțiune rapidă și incredibil de sănătoasă pentru stilul de viață ocupat. De asemenea, le puteți adăuga fără probleme în gustări și mese fără complicații.

Alimentele picante, cum ar fi ardeii iuți și sosul picant, pot reduce inflamația. Unele cercetări arată că alimentele picante, cum ar fi sosul picant, pot crește temporar rata metabolică datorită capsaicinei, o substanță chimică care se găsește în ardeiul iute.

Avocado este plin de vitamine, minerale, fibre și grăsimi sănătoase pentru inimă. Acesta vă menține sătul și satisfăcut, iar doar câteva felii într-o salată simplă sau un sandviș vă vor duce la un cu totul alt nivel de satisfacție și fericire pentru a vă împiedica să vă simțiți flămând mai târziu, ceea ce determină adesea consumul de gustări și zahăr în exces, mai notează sursa menționată.

Citit 727 ori Ultima modificare Marți, 17 Octombrie 2023 16:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.