Black Friday: Site-uri blocate şi stocuri epuizate la câteva ore de la începerea campaniei

Black Friday: Site-uri blocate şi stocuri epuizate la câteva ore de la începerea campaniei
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Numărul mare de vizitatori a blocat site-urile unor retaileri, alte pagini funcţionează cu dificultate, iar în cazul unor magazine stocurile multor produse s-au epuizat deja, după primele ore ale campaniei Black Friday.

Utilizatorii au accesat în număr mare site-urile magazinelor online imediat după miezul nopţii, dar şi în primele ore ale dimineţii, ducând la blocarea sau funcţionarea dificilă a paginilor web.

eMAG a anunţat că numărul vizitatorilor unici este de 709.000 şi că a primit 52.700 de comenzi, epuizându-se 84% din stocul de televizoare, 83% din laptopuri şi 39% din stocul de telefoane, în jurul orei 9.30.

Unul dintre site-urile indisponibile în prima parte a zilei a fost cel al Altex, problemele fiind rezolvate ulterior. Compania a anunţat că în primele ore ale zilei de vineri, prima zi a campaniei, în magazinele Altex şi Media Galaxy s-au înregistrat vânzări de 15 ori mai mari faţă de o zi obişnuită şi că se aşteaptă ca vânzările din această promoţie să depăşească valoarea estimată iniţial, de 5 milioane de euro.

Conceptul Black Friday, preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative de preţuri, în general pentru o zi.

Circa 4,1 milioane de români au auzit de această campanie şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.

Printre companiile din România care au anunţat promoţii se numără eMAG, Altex, Flanco, Orange şi Carrefour.

Citit 960 ori Ultima modificare Vineri, 23 Noiembrie 2012 12:40

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.