Trupul neînsufleţit al regizorului Sergiu Nicolaescu va fi incinerat sâmbătă, la ora 12.00

Trupul neînsufleţit al regizorului Sergiu Nicolaescu va fi incinerat sâmbătă, la ora 12.00
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Trupul neînsufleţit al regizorului Sergiu Nicolaescu va fi incinerat sâmbătă, la ora 12.00, la crematoriul Vitan Bârzeşti din Bucureşti, au declarat joi reprezentanţi ai municipalităţii.

Potrivit surselor citate, incinerarea va avea loc în cadru restrâns, nefiind permis accesul presei. Reprezentanţii municipalităţii au precizat că a fost stabilită ca oră de incinerare ora 12.00, însă familia regizorului poate solicita schimbarea acesteia.

Sergiu Nicolaescu a decedat joi, la ora 8.20, în urma complicaţiilor cardiace şi pulmonare severe, care nu au răspuns la tratamentul intensiv aplicat, a anunţat Spitalul Elias, unde regizorul era internat din 26 decembrie 2012 şi recent fusese operat de peritonită.

Dana Nicolaescu, soţia regizorului Sergiu Nicolaescu, a solicitat presei să trateze "cu decenţa şi respectul cuvenit tragicul eveniment cauzat prin dispariţia soţului ei".

Citit 1653 ori Ultima modificare Joi, 03 Ianuarie 2013 16:49

23 comentarii

  • postat de //
    Miercuri, 09 Ianuarie 2013 22:30
    1.N-am deviat deloc discutia ci am cautat sa-ti sugerez un alt fundament pt. parerile tale. Caci si eu impartasesc, ca multi romani, aceleasi convingeri despre manipularea din 89 facuta de esalonul doi, militaru, nicolaescu, ilici si restul. Raspunsurile ar fi, paradoxal, in intrebarile pe care ti le-am adresat in postul meu de luni, ora 11.47. 2. Cat despre putin magulitorul portret pe care mi l-ai facut si orientarea politica de care ma banuiesti... nici nu ma asteptam la mai mult. Am mai patit-o si cu altii ce m-au gratulat cu alte directii precum ca-s ba socialist, ba monarhist...Acum si basist. 3.Aia cu ”decontarea” nu prea am priceput-o asa ca te rog sa-mi dai detalii pt. a executa operatiunea pe care mi-o reclami. 4. ”Eleganta” ta e si ea destul de ...romaneasca-t.iganeasca prin ”mars” si ”fa pasi”. E cumva in traditia acelui popor roman pe care zici ca-l aperi ? Eu astept rabdator, probabil mult si bine, raspunsurile tale. Ar trebui sa-ti fie usor sa-mi replici caci spui ca ai studiat sociologie, politica...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa@gmail.com
    Miercuri, 09 Ianuarie 2013 20:58
    Bre, liniuţe înclinate, să dăm cărţile pe faţă! Ai deviat discuţia şi am să spun deschis de ce, Stiu cine eşti şi, mai mult ca sigur, ştii cine sunt pentru că ai ca sarcină de serviciu să mă urmăreşti mai ales pe mijloacele informatice. Tu eşti un lucrător din serviciile statului de drepţi al lui basescu. Vei avea sa-mi decontezi multe. Comanda din serviciul tău este: MARŞ! Eu îţi spun altfel, elegant: fă paşi!
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Luni, 07 Ianuarie 2013 18:28
    Fii atent si raspunde la ce te-am intrebat in postul anterior. Trebuie sa-ti repet intrebarile ? Is grele, nu ? Altfel o sa cred ca doar in politica de balta activezi, ca atatia oportunisti analfabeti.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Luni, 07 Ianuarie 2013 17:01
    Bre, liniuţe înclinate, stăi ghinişor cî nu ăiurez. Şî nici nu-s di la ţarî. Io ci aud, aud pi icia unde-s minţi luchinate. Mai cetesc şî ceva filosofie şî ceva sociologie, mă mai amestic şî-n politicî. Aşa, di tăte câte niţel. Mulţămesc pintru grijî!
    P.S. Ghini, bre, cî actorii din filmul din dec. 89 nu au rispectat în totu scenariu şî regia lu Sergiu. Ar fi murit 60.000 de oamini năivi şî nivinovaţi
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Luni, 07 Ianuarie 2013 11:47
    Ei, ai atins punctul critic prin „lumea intelege din ce in ce mai bine” ! Care lume soro, asta care -n mare parte la tara, cel putin in judetul asta, doarme beata prin case pana s-o termina vinul de asta toamna ? Ai auzit de aceasta problema devenita deja flagel ? Sau lumea care i-a votat de atatea ori pe un durbaca sau paslaru, ce au ca ultima isprava, doar ca ultima, prietenia cu cinstitul boldea ? Prietene, eu is cum is, dar te-ntreb eu pe tine, aiurezi ? Ca de peste doua decenii tot se trezeste si raztrezeste.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Luni, 07 Ianuarie 2013 07:07
    Bre, liniuţe înclinate, tăt o dai matali pi di lături ş i clar cî îi acopiri pi cei cari or distrus Românica, şî din lăuntru şî din afarî. Ieu îţi mai răspund pentrî cî ştiu cî tăţi ceilalţi pricep şî tu ti demaschezi cu fiecari comintariu.
    1) Nu iera vorba di BOR; dreptu iei sî facî slujbi numa creştinilor şî bini o făcut că nu o făcut slujbă unuia cari nu iera creştin. Era vorba di unu cari nu mai iera di al nostru dar sî dădea cî-i al nostru şî iel o pus în regie distrugerea României fiincî nu era di al nostru. O vrut sî distrugî şî creştinismul di la noi şî BOR nu o uitat cum Teoctist o fost scos din Mitropolie tras di barbî di oameni lu ăsta cari o dat colţu.
    2) Io nu îmi plâng di milî bre şî nici nu mă irijez ca expunent etc. ci ieo constat cî adevăru iese la ivealî ca uleiu şî lumea înţelegi din ce în ce mai bini ci s-o întâmplat şî ci sî întămplî. Crezi matali cî lumea voia sî vadî chipul mortului pentru cî îl iubea? Nu ..... Voia sî vadî pentru ultima datî chipu trădătorului, sî fie sigurî cî i iel şî sî nu fie altu cel care sî duci în flăcările iadului di bunî voie a lui şî a familiei sale.
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Luni, 07 Ianuarie 2013 00:18
    Si cine Maria Ta este cel mai in masura sa stabileasca, la noi sau aiurea, decat biserica crestina locala, prin teologii ei ,ce-i crestinesc si ce nu ? Sau poate acum ai sa-mi spui ca faci parte din vreo confrerie din alea misterioase, de initiati esoterici, cu legaturi ancestrale cu primii martiri crestini din biserica primara sau alte elucubratii de genul asta ? Iar la 2 nu se vede decat cum iti plangi de mila, indentificandu-te propagandistic cu saracul popor asaltat de cozile de topor ale unuia sau altuia, erijandu-te ca exponent de seama si reprezentativ al sau. Fie ca apele tulburi in care pescuiesti sa ramana neclare si opace pt. mine ca nu prea ma preocupa poporanismul si pasunismul asta al tau. Te las cu Domnul.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 23:12
    Icea, liniuţe înclinate, ai ţintit pi di lături, bre:
    1) Nu iera vorba di preceptili BOR şî celi ali catolicilor. Iera vorba cî incinirarea nu e creştinescî şî, probabil, S.N. nu era creştin. Sau familia a vrut sî ascundî ceva dar nu v-a reuşî.
    2) Nu iera vorba di „fapta arderii” ci di altî faptî. Fapta din dec. 89 a „fost impotriva noastra, a necajitilor din Romanica”. Vezi matale şî raportu Comisii sinatoriali dispre evenimentili din dec. 89. S.N. a fost preşidintile comisiei şî şi-o cam dat cu stângu în driptu; iel spuni cî unili lucruri i-au cam scăpat, cî au fost unii cari au intrat şî au ieşât din ţarî farî sî si ştie di cătri servicii etc. etc. O fost cel mai prost film pi cari l-o regizat. Ia vezi matali şî ci spuni Mărieş ..... Sî stai sî vezi ci-o sî mai iasî....
    0
    0
    Raportează
  • postat de // pt. Cand confunzi...
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 22:20
    Cu toate ca vrei sa pozezi intr-un modern, reinviat mos Ion Roata, moldovan hatru, intelept si de la talpa tarii asa cu il arata si limba, nu stiu cati mai cred in asemenea inventii anacronice. Dar poza-i poza si e alegerea ta. Apoi, din amalgamul asta lingvistic revolut si straniu ai inc-o afirmatie care trebuie combatuta. Trebuie sa stii ca BOR condamna incinerarea neacordand , inca din interbelic, asistenta religioasa la crematoriu. Catolicii, deci majoritarii crestini nu au o asemenea restrictie. Ambele biserici au probabil argumente importante care sa le sustina pozitia in aceasta problema. Ca „fapta arderii” ar fi „fost impotriva noastra, a necajitilor din Romanica” e o afirmatie in linia unuia care-si cauta simpatie, simpatizanti tocmai printr-un limbaj ce se vrea arhaic, stramosesc, din popor si prin niste snoave ce vor sa maguleasca opinia publica locala.
    0
    0
    Raportează
  • postat de // pt. Ai mare dreptate
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 21:52
    Aici ca si-n orice alt domeniu de activitate umana depindedem de referintele la care apelam, respectiv de ochii, ochelarii cu, prin care privim faptele. D-na IV de care vorbiti, n-are nici o competenta in geopolitica, iar sotul e un respectat specialist in mitologie romaneasca. E de remarcat ca un intelectual care isi da cu parerea in astfel de domenii aparent spectaculoase o face doar din motive de marketing, pt. imagine, caci da bine sa arati ca stii adevaruri ascunse, grele,macabre, masonice, cu Davos sau Bilderberg. Iar publicul cam pune botul la asa ceva-scuzata sa-mi fie exprimarea mai mocirloasa. In linia unui Tucidide, Herodot, Tacit, Strabon sau a atator moderni va recomand sa ascultati de unii istorici ca Zoe Petre, L.Boia, Ioan Scurtu sau de comentatori-analisti precum Cristian Parvulescu, Daianu, D.Pavel, Cornel Codita, etc, oameni ce nu au afirmatii riscante sau decredibilizatoare. Ilie Serbanescu e un recunoscut analist e-co-no-mic care si-a cam depasit uneori domeniul de activitate cu declaratii bombastice.
    0
    0
    Raportează
  • postat de // pt. Ai mare dreptate
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 21:51
    Aici ca si-n orice alt domeniu de activitate umana depindedem de referintele la care apelam, respectiv de ochii, ochelarii cu, prin care privim faptele. D-na IV de care vorbiti, n-are nici o competenta in geopolitica, iar sotul e un respectat specialist in mitologie romaneasca. E de remarcat ca un intelectual care isi da cu parerea in astfel de domenii aparent spectaculoase o face doar din motive de marketing, pt. imagine, caci da bine sa arati ca stii adevaruri ascunse, grele,macabre, masonice, cu Davos sau Bilderberg. Iar publicul cam pune botul la asa ceva-scuzata sa-mi fie exprimarea mai mocirloasa. In linia unui Tucidide, Herodot, Tacit, Strabon sau a atator moderni va recomand sa ascultati de unii istorici ca Zoe Petre, L.Boia, Ioan Scurtu sau de comentatori-analisti precum Cristian Parvulescu, Daianu, D.Pavel, Cornel Codita, etc, oameni ce nu au afirmatii riscante sau decredibilizatoare. Ilie Serbanescu e un recunoscut analist e-co-no-mic care si-a cam depasit uneori domeniul de activitate cu declaratii bombastice.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ai mare dreptate @Când confunzi filmul cu viaţa
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 19:16
    Azi, în jurul orei 15,30 a fost un interviu excepţional pe un post de televiziune cu prozatoarea Ileana Vulpescu, soţia lui Romulus Vulpescu. Ne amintim că Romulus Vulpescu a făcut parte din primul guvern de după 1990; a definit noţiunea de stat naţional unitar pentru România, pentru a fi folosită în CONSTITUŢIE. După f. scurt timp s-a retras scârbit de politica de după 1990 pentru că a înţeles spre ce se tinde. Ileana Vulpescu stie f. multe de la Romulus Vulpescu despre politica de după 1990.
    Ileana Vulpescu a afirmat extrem de clar, fără echivoc că după 1990 suntem o colonie iar oamenii politici nu au decât o singură variantă: să se incline în faţa stăpânilordin afară. A mai afirmat clar, fără echivoc că cercuri politice mondiale doresc reducerea populaţiei globului cu cca. 90% (!!!!!) şi de aceea este toată politica de austeritate. Iată în ce ne-a băgat regizorul mult regretat, cu generalul bandajat la picior, cu Mircică şi alţii.
    Ideea că suntem colonie şi că alţii dictează la noi este susţinută în acest timp (în care redactez acest comentariu) de Ilie Şerbănescu, fost ministru cu Reforma în timpul guvernului Ciorbea.
    Au luat-o razna marii intelectuali ai României? Teoria conspiraţiei e doar o teorie goală sau o formă de a închide gura celor care înţeleg politică, sociologie, filosofie? Spre ce ne îndreptăm sau, mai precis, spre ce vrem să ne îndreptăm?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 09:59
    Păi i normal, liniuţe înclinate. M-am prins io mai dimult cî io, dacî n-am cetit "politica si istorie, filozofie, sociologie si psihologie, religie si tot asa", le-am studiet. Nu-s io sigur cî ştii mătale diferinţile între a ceti şî a studie dar îţi zâc aşe, că civa tăt ştii cî dăr, dupî "isprava" lu Sergiu, giniralu ala cu chicioru bandajăt, Mircică (cel ci lucra di zor şî si făcea cî lucreazî), cozîli di tăpor s-or înmulţât sî-s înclinati, ăşa câti douî, cum li stă lor ghini. Da sî ştii asta ghini, cî cicî tătî lumea vorgheşte pi la colţuri şî-i rău bre cî cicî în Biblii scrii aşă:cî la înciputuri o fost cuvântul şî dupî ăia lumea s-o mişcat. Şî sî vezi bre, ci folclor di speţî nouî, cî chiar acu am cetit o criaţie di asta.
    (Şî sî vezi bre, cî la Biblie scrii cî din ţărânî sântem făcuţi şî în ţărânî ni întoarcim. Şî, gândesc io aşă, cu mintea mia cea necetitî, cum e a matali, aştia cari-s cu focu nu-s creştini bre chiar dacî aşă au vrut sau vor sî parî. Io li respect credinţa da nu li respect fapta cari o fost împotriva noastrî, a năcăjiţilor din "Românica")
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Duminică, 06 Ianuarie 2013 00:51
    Drept sa-ti spun, mai am ca tine cativa imaturi pe cap ce-mi pun asemenea probleme. Textura politica e mai complicata si tocmai am esuat cu unii de langa mine sa-i lamuresc asa ca nu mai am rabdare si cu tine. Asta in privinta referendumului. Totusi iti pot spune ca daca initiatorii lui ar fi prezentat mai multa incredere decat Base in fata Occidentului atunci alta ar fi fost soarta acelui referendum. Felix si Ponta insa au o reputatie....Iar cand BM si FMI-ul au venit incoace ai fost tu-n sala in care s-au intalnit cu actuala putere si ai aflat astfel cum ne manipuleaza mai departe dupa cum zici ? „Si cati nu or mai dicta si nu stim noi” nu-i o proba ci o presupunere ca si celelalte pe care le faci aici, combinand unele elemente reale si penetrante cu niste potriviri aeriene, tip CVTudor. Insailatura rezultata e o ajustare din condei a realitatii, un amestec straniu si drogant a la Dan Brown, P.Corut sau CVT. E adevarat ca traiesti realitatea si efectele unor politici economice dar asupra cauzelor e mai greu sa te pronunti. Nu neaparat prin ceea ce traim suntem victimele manipulate ale Washington-ului , N-Y-ului sau Bruxelless-ului. Dar sa mai cresti si vom mai vorbi caci oricum stiu ca-mi bat gura de pomana dupa cum ti-am mai spus. Pana atuncea pot doar sa-ti recomand sa mai citesti politica si istorie, filozofie, sociologie si psihologie, religie si tot asa. Asta daca ai timp, energie, rabdare si altele. Deci ai de facut un drum lung.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 23:38
    Ooof, liniuţe înclinate, cum ti mai prifaci matale că nu pricepi! Păi votul ăla di 90% di la referendum, nu l-am dat digeaba? Păi, dacă atunci o vinit cineva şi o spus cî votul meu di 90% n-are valoare, nu însamnî cî cineva din afarî dicteazî la mini în ţarî? Spui matali di votul meu din 9 dec.? Cî votu meu are valoari, cî useleul i la puteri? Păi, di ci vin ăştia di pisti ocean acuş, săptămâna viitoare, la capitala noastrî. Sî-i feliciti pi aştia cî or câştigat alegerili? Nu tatai, ăştia vin sî li spunî cam aşa: "gata, s-o terminat campaia ilictoralî. Făceţi ci spunim noi. Nu mai tăiem din salarii şî pensii cî s-o răsuflat asta, au făcut-o ăilalţi. Acu, cu voi, mergim pi preţuri, pi inflaţii". Şî cîti nu or mai dicta şî nu stim noi!?
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 22:49
    ehei mosule hatru, n-am stiut ca la vreo alegere sa nu fi fost validati castigatorii. Deci nu mai fi suparit, votul tau are valoare. Daca gresesc m-oi ierta iar, ca deja ma stii, nu-i prima data. In privinta nostalgiei poti ramane asa cum esti, aici chiar n-am ce-ti face. Poti fi chiar ceausist, proto-neo-comunist, iar pe mine ma vei socoti probabil drept un venetic, tradator de tara csomopolit si cate si mai cate...Totusi n-am pace pana nu-mi lamuresti cum e cu unii care „dicteaza...cati or sa moara si cati or sa traiasca” iar mai apoi ca nu se face cu acte asa ceva. Pana nu-mi vii cu dovezi pt. asa magarie de genocid eu te voi suspecta in continuare ca fiind un vajnic adept al teoriei conspiratiei. Semneaza aici al tau invatacel Doua liniute inclinate prin punerea degetului manjit cu tus.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 21:18
    Bre, liniuţe înclinate, când spui aşa cî iacî vine cineva di afarî şi dicteazî cî votul meu n-are nici o valoari, iacî m-am încurcat în "celebra teorie a conspiratiei". Când spui cî pi vremuri sî construiau casî, uzinî şî fabrici iacî m-am înrudit cu "Nostalgia". Bre, cum o dau, pentu tini tăt rău picî, bre. Aşa cî am înţălăs, bre: tu cu ai tăi, ieu cu "tarisoara" mia , bre, cu "Romanica". Cî ştii matale, îmi ceri "hartoage =acte". Da când s-o furat şî s-or comis crimi cu "hartoage =acte"?
    0
    0
    Raportează
  • postat de // exclusiv(si inclusiv) pt. Cand conf.....
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 19:46
    aaaaa..., scuza-ma, n-am stiut ca , in sfarsit a dat si peste mine norocul sa stau de vorba cu un om asa de inteligent si spiritual ! Ma tem insa ca ceea ce-mi prezinti nu-i teorie economica ci celebra teorie a conspiratiei, care pre multi ii anima si-i inflacareaza, le suceste mintile de cred ca-s in posesia adevarului fundamental, ultim si absolut. Daca totusi ai o minte atat de patrunzatoare si realista de ce nu pui mana pe ai de dicteaza cat si cum in tarisoara ta , Romanica ? Dar daca, totusi imi arati si mie niste hartoage =acte precum raii aia se dovedesc exterminatori ai poporului roman, stabilind cum zici vii si mortii, atunci o sa am o propunere interesanta si patriotica pt. tine. Sau super-inteligenta ta se limiteaza la a fi spiritual prin superioritatea pe care o afisezi prin mistocareala ? Astept luminare, ca si pana acu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 16:12
    Bre, liniuţe înclinate, da' cu tioria asta economică stăi rău ditot, bre! Da di ci nu sunt bani şi nu e fond locativ şi nu îs fonduri pentru "reaprovizionare si retehnologizare"? Nu cumva pentru că cineva a predat ţara "la cheie" nu ştiu cui, unora care dictează cât sî plăteşti pentru o frunză, cât sî produci în ţară sî cât sî cumperi di afarî; câţi sî moară sî câţi sî trăiască? Bre, liniuţe înclinate, ştii matali di ci imnu ăsta cu Dişteaptîti români sî cântî şî acu? E chestia cu ghiontu, bre, da' cini trebi să şi-l dea?
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 15:32
    Ba nu m-am pripit de loc. Caci se mai afla cei cu cortul instalat pe trotuar acolo ? Rezolvarea acestor probleme sociale e dificila cand administratiile locale se confrunta cu lipsa fondului locativ. Apoi o industrie devine falimentara in lipsa fondurilor de reaprovizionare si retehnologizare, asta privitor la IMH, Fusul, Apollo. Dar mai ales tin sa te contrazic in privinta „filmelor memorabile” si apreciate ca spectaculoase si atat de cunoscatori, specialisti. Apoi „cuceriri revolutionare din anii 48-55” ? Nostalgia nu trebuie sa ne-ntunece ratiunea. Eu zic sa-ti mai dai un ghiont, sa te mai trezesti, macar oleaca.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013 09:36
    Stai bre liniuţe înclinate că n-ai înţeles nimic. Io, bre, blestemul ăsta l-am auzit trecând pe lângă Fusul (pardon, pe lângă praktiker), pe lângă IMEH (pardon, iar, pe lângă nişte ruine), pe lângă tot felul de fabrici şi uzine, pe lângă cei scoşi afară din case şi instalaţi cu ploduri şi cu căţel în corturi din cartoane şi folii de plastic pe trotuar. Arză-v-ar focul spuneau şi nu ştiam la cine se refereau că doar nu se refereau la omul ăsta care a făcut filme memorabile cu apărători vajnici a cuceririlor revoluţionare din anii 48-55. Vezi că te-ai pripit?
    0
    0
    Raportează
  • postat de //
    Vineri, 04 Ianuarie 2013 23:59
    dar pe tine te iarta si D-zeu si biserica caci pt. cei sarmani cu duhul exista intelegere peste tot, si-n ceruri si pe pamant.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Când confunzi filmul cu viaţa
    Vineri, 04 Ianuarie 2013 22:24
    L-o fi ajuns blestemul creştinului român: "arzăte-ar focul?! Dupa ceeace i-a făcut celui care i-a dat pe mână aproape întreaga cinematografie românească; după tot răul pe care l-a făcut României; după toate minciunile pe care le-a debitat apoi, nici nu putea să aibă un alt sfârşit. Dumnezeu să-l ierte! că văd cum biserica nu-l iartă.
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.