Vezi ce nereguli a găsit Protecţia Consumatorului la firmele de catering

Vezi ce nereguli a găsit Protecţia Consumatorului la firmele de catering
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Probleme la toate cele patru firme de catering verificate recent, asta au găsit comisarii de la Protecţia Consumatorului. Mai mult, ei au fost obligaţi să sisteze serviciul de catering al unei societăţi, pentru că nu avea autorizaţie de funcţionare în acest regim. Amenzile totale aplicate de comisari au depăşit 30.000 de lei. În ciuda reglementărilor în vigoare, firmele de catering nu afişau gramajele preparatelor realizate, nu respectau meniul (deşi în ofertă existau anumite mâncăruri, în realitate ele nu puteau fi comandate, operatorul economic invocând lipsa materiilor prime necesare la preparare), nu furnizau pe site-ul firmei informaţii complete privind produsele şi serviciile furnizate, respectiv a prezenţei alergenilor în alimente sau termenul de executare a comenzii. Comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului îi sfătuiesc pe gălăţeni să fie cu ochii în patru când cumpără produse alimentare şi, mai ales, să solicite şi să păstreze bonul de casă pentru a putea face o reclamaţie, dacă e nevoie

Citit 3047 ori Ultima modificare Joi, 04 Iulie 2013 12:37

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.