Uite că se construieşte! Noua Primărie, scoasă la licitaţie (SCHIŢE)

Uite că se construieşte! Noua Primărie, scoasă la licitaţie (SCHIŢE)
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* După mai bine de jumătate de an de la aprobarea investiţiei în Consiliul Local, construirea noului sediu al Primăriei a fost scoasă la licitaţie * Clădirea va avea o sală multimedia de 150 de locuri, o cafeterie, dar şi o parcare de 90 de locuri * Lucrările vor dura 18 luni de la atribuirea contractului


Primăria a scos la licitaţie, în sfârşit, lucrările de realizare a noului sediu al instituţiei, care va fi amenajat pe spaţiul în care acum se află scheletul Sălii Aplaudacilor, pe Domnească nr. 54, în coasta Prefecturii Galaţi. Investiţia municipalităţii pentru transformarea scheletului într-o clădire în toată regula, care include amenajarea amplasamentului, demolări, amenajare spaţii verzi, reţele exterioare, dar şi amenajarea drumurilor şi parcărilor este estimată la nu mai puţin de 28 de milioane de lei. Licitaţia vine după ce, în octombrie anul trecut, la propunerea primarului Marius Stan, Consiliul Local a votat documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii la obiectivul “Modernizare imobil strada Domnească nr. 54".

Cum va arăta noul sediu

Lucrările vor demara cu demolarea structurilor existente, iar imobilul ce va fi ridicat în loc va avea un regim de înălţime S+P+2-3E în zona dinspre strada Domnească, iar în zona dinspre strada Cuza Voda clădirea va avea un regim de înălţime de 2S+P+2E. Noua clădire va avea o sală polivalentă cu o capacitate de 150 de locuri în care să poată avea loc atât întruniri, cât şi alte manifestări şi va fi realizată pe două niveluri, respectiv etajele 1 şi 2. De asemenea, vor fi 90 de locuri de parcare, organizate pe cinci seminiveluri.

Accesul principal în viitoarea Primărie va fi făcut din strada Domnească. În holul principal de la parter, gălăţenii vor putea găsi Biroul Unic, Registratura şi Casieria, apoi Biroul de audienţe, Biroul de urbanism şi Biroul pentru relaţii cu colaboratorii.

Potrivit caietului de sarcini, zona de la strada Domneasca - zona de vest va fi organizată în jurul unui atrium, care se va desfăşura de la nivelul parterului până la ultimul nivel - etajul 3 şi care va asigura legătura spaţială şi vizuală între toate aceste niveluri. Întregul hol de intrare, ca şi circulaţia din jurul atriumului, pe cele trei niveluri, va primi lumina prin intermediul unui luminator. O scară circulară destinată în principal publicului va asigura legătura între holul principal de la parter şi nivelurile subsolului şi etajului 1. La nivelul subsolului, dinspre Domnească, va exista o cafeterie cu oficiu, destinată atât publicului, cât şi pentru servirea mesei de către funcţionari.

De asemenea, vor mai fii spaţii pentru birouri IT, pentru arhivă, vestiare, grupuri sanitare, iar şoferii vor avea o cameră a lor. În principiu, noul sediu al Primăriei va avea parte de tot ce e mai bun în materie de construcţii, inclusiv în materie de hidroizolaţie şi termoizolaţie, iar, potrivit caietului de sarcini, pardoselile interioare vor avea o rezistenţă mecanică şi chimică ridicate. Din toată povestea nu vor lipsi nici placajele orizontale şi verticale cu granit. Lucrările vor dura 18 luni de la atribuirea contractului. După ce noul sediu va fi gata, interacţiunea Primăriei cu gălăţenii va fi făcută prin intermediul sistemului de ticketing, prin Ghişeul Unic.

Istoric

Reamintim că municipalitatea a preluat, la finele anului 2012, din domeniul public al judeţului Galaţi şi administrarea Consiliului Judeţului, scheletul din strada Domnească nr. 54, pentru a-l transforma în noul sediu al Primăriei, după ce Pierre Macri a revendicat şi dobândit clădirea în care îşi desfăşoară activitatea în acest moment Primăria. Proprietarul clădirii primeşte lunar 16.000 de euro drept chirie pentru imobil.

 

Citeşte şi: Iată cum va arăta Noua Primărie Galaţi/ Administraţia locală, chiriaşă încă un an

Citit 5924 ori Ultima modificare Joi, 10 Iulie 2014 18:51

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.